Hvor forhåndsbestille iPhone X?

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Hvor forhåndsbestille iPhone X?

Innleggav path » lør 21.10.2017 12:22

Hei!

Har solgt min iPhone 7 Pluss og bruker nå en sliten iPhone 6 med knust skjerm mens jeg venter på iPhone X.... Har altså lyst å få tak i en så raskt som mulig... :)

Hvor tror dere det er enklest å forhåndsbestille? Jeg er for øvrig opptatt i et møte i en annen by den 27; og kan sikkert ordne en pause rundt kl 10, men det fordrer at jeg må ringe inn og reservere telefon.... Tar Elkjøp og de andre store i mot reservasjon over telefon mon tro...? Og.... Hvordan er det å bestille direkte via Apple? Er det mulig å legge inn reservasjon kl 00:01 den 27. oktober på nettsidene tror dere?
medlem i 215 måneder
 

Re: Hvor forhåndsbestille iPhone X?

Innleggav stabx » man 23.10.2017 18:55

Da jeg jobbet hos en forhandler tok vi ikke imot forhåndsbestillinger, men vet ikke hvordan reglene er hos andre forhandlere. Apple åpner for forhåndsbestilling 0900, og da er det ofte mye trafikk. Prøv å bruk Apple Store appen i stedet for nettsiden. Dette blir nok en veldig vanskelig telefon å få tak i.
medlem i 178 måneder
 

Re: Hvor forhåndsbestille iPhone X?

Innleggav path » tir 24.10.2017 17:22

Takk for svar.

Jeg har vært i kontakt med en lokal butikk som har sagt at de lager venteliste fra og med kl 10 på fredag.... Så satser på å få ringt de og forhåndsbestilt tidlig :)
medlem i 215 måneder
 

Re: Hvor forhåndsbestille iPhone X?

Innleggav stabx » tir 24.10.2017 21:50

Vi pleide også å lage ventelister, men der kunne man ofte bli stående i månedsvis. Ville absolutt prøvd Apple sin nettside/app i tillegg. Hvis du ved et mirakel skulle få tak i to, kan jo den ene bare returneres. Dette blir nok ikke som andre iPhone lanseringer.

https://www.macrumors.com/2017/10/24/ip ... ts-report/
medlem i 178 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron