Kjøpe iPhone (8) ved lansering, uten abonnement. Erfaringer?

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Kjøpe iPhone (8) ved lansering, uten abonnement. Erfaringer?

Innleggav RamGuy » man 04.09.2017 13:56

Jeg har alltid klart å få meg telefoner til lansering. Har alltid bestilt direkte via Telenor (til meg) og Djuice (til madammen) og så lenge du får lagt inn reservasjon umiddelbart så har det alltid gått bra.

Men nå har jeg byttet jobb, jeg er over på Telenor Bedrift så i år så blir det en litt annen kabal. Blir vel til at jeg må ha telefonene uten abonnement/binding som betyr at alle mine normale utsalgssteder blir utelukket. De fleste butikker selger vel også utelukkende med binding ved lansering? Det er hvertfall min erfaring.

Det er sikkert flere som har erfaring med kjøp av iPhone uten abonnement/binding fra tidligere. Hvor pleier dere å kjøpe for å sikre dere telefon til lansering?
medlem i 181 måneder
 

Re: Kjøpe iPhone (8) ved lansering, uten abonnement. Erfarin

Innleggav Coswordo » ons 06.09.2017 10:20

Dette er alltid en kamp.
Selv har jeg bestilt på apple.no akkurat når den legges ut i Apple Store.
I tillegg har jeg møtt opp ved et av Eplehusene (uten binding) i landet, får jeg tak i en på Eplehuset avbestiller jeg fra apple.no

Akkurat iPhone 8 virker det som blir produsert i veldig få antall (5mill) skal man tro ryktene, vanskelig å si når denne kommer til Norge.

Håper 22.09.17 stemmer, jeg er desperat etter å få iphone 8 nå :)
medlem i 180 måneder
 

Re: Kjøpe iPhone (8) ved lansering, uten abonnement. Erfarin

Innleggav butare » ons 06.09.2017 16:53

Jeg stilte meg i kø på Aker Brygge sist gang. Var ikke så mange der når det åpnet 08 tror jeg det var. Tror jeg ankom 40 mins før det. Fikk nå telefon. Er veldig spent på 8'ern. Er tilbøyelig til å gå over til Samsung et år eller to hvis det ikke blir litt nytt på denne modellen.
medlem i 198 måneder
 

Re: Kjøpe iPhone (8) ved lansering, uten abonnement. Erfarin

Innleggav Kittaren » lør 09.09.2017 19:29

Beställde iPhone 7 plus vid lanseringsdatum strax efter midnatt via Telia förra året, tog väldigt lång tid. I slutet på Oktober avbeställde jag för att köpa den på Elkjøp.
medlem i 114 måneder
 

Re: Kjøpe iPhone (8) ved lansering, uten abonnement. Erfarin

Innleggav stabx » søn 10.09.2017 23:29

Bestilte min 7 Plus i fjor kl 0900 på apple.no. Gikk helt smertefritt, kom etter et par dager.
medlem i 178 måneder
 

Re: Kjøpe iPhone (8) ved lansering, uten abonnement. Erfarin

Innleggav RamGuy » man 11.09.2017 10:27

Pleier Apple å annonsere når forhåndssalget vil starte på Apple.no? Blir vel helgardering fra min side, forsøke å forhåndsbestille fra de få stedene som tar nettforhåndssalg uten abonnement/binding om de har noen fornuftig oversikt over når de skal starte forhåndssalget også spørs det om jeg skal være såpass gal at jeg stiller meg utenfor Eplehuset i Storgata eller noe sånt et par timer før åpningstid og skulle jeg da klare å få tak i to telefoner så avbestiller jeg eventuelle forhåndsbestillinger.

Noen av dere som har erfaring med det å vente utenfor åpningstid hos Eplehuset osv.. Lar de deg kjøpe flere telefoner, eller begrenser de deg til maks en per person?
medlem i 181 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere