Kjøpe nå eller vente??

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Kjøpe nå eller vente??

Innleggav tifure » søn 10.07.2016 8:45

Må snart ha ny tlf. Men ønsker best mulig kamera. Har 6plus nå, knust skjerm og et kamera som ikke klarer å fokusere innimellom. Andre som sliter med fokuseringen? Kan det være app feil eller er det fysisk i telefon?
Men ny telefon - det pleier alltid å komme ny nå på høsten, noen som har fått med seg rykter om hva neste versjon inneholder? Lurte på 6s men så ser jeg også 6se - hva er forskjellen på disse?
medlem i 192 måneder
 

Re: Kjøpe nå eller vente??

Innleggav Dorkfish » søn 10.07.2016 15:33

SE modellen er stort sett det samme som 6S men i 5S-format. Dvs mindre, lettere og og eldre design.

Har SE selv og synes den er like bra som 6s som den erstattet. Stort sett bare frontkameraet og 3D touch som er forskjellig/mangler.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: Kjøpe nå eller vente??

Innleggav mortengutt » lør 16.07.2016 12:49

Ville ventet til høsten jeg, skal man først ha ny kan man likesågodt kjøpe "siste" skrik foran en 1 som er 1 år "gammel". Men det er jo smak og behag. Den presenteres i september og slippes vel i oktober i Norge, som vanlig.

Men om du har knust skjerm og dårlig kamera er det jo spør om det ikke blir lenge å vente til oktober? Evt kan du jo sende den på reprasjon og få en oversikt over skadeomfanget/garanti?
medlem i 222 måneder
 

Re: Kjøpe nå eller vente??

Innleggav Jez » søn 17.07.2016 22:06

mortengutt skrev:Ville ventet til høsten jeg, skal man først ha ny kan man likesågodt kjøpe "siste" skrik foran en 1 som er 1 år "gammel". Men det er jo smak og behag. Den presenteres i september og slippes vel i oktober i Norge, som vanlig.

Men om du har knust skjerm og dårlig kamera er det jo spør om det ikke blir lenge å vente til oktober? Evt kan du jo sende den på reprasjon og få en oversikt over skadeomfanget/garanti?


Muligens denne "nye" telefonen du venter på..

http://www.macrumors.com/2016/07/17/iphone-7-video-comparison-iphone-6s/
medlem i 160 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]