6 plus - et godt kjøp?

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

6 plus - et godt kjøp?

Innleggav Jez » søn 29.11.2015 5:06

Lest mye om bøyde telefoner, men med et solid case slipper jeg vel å tenke på det. Går heller ikke med guttetights :-D Men det er noen fine mobiler på markedet for øyeblikket som koster ca det samme som fjorårets iphone.. Sonys z5 premium eller Samsung edge plus frister.
Godt batteri er det viktigste i mine øyne, og apple har fantastisk standy-by tid. Sony og Samsung er tilsvarende eller større batteri, men har fått inntrykket av at android spiser opp batteriet.
Har dere noen råd å komme med, settes pris på :)
God helg
medlem i 159 måneder
 

Re: 6 plus - et godt kjøp?

Innleggav nightking » søn 29.11.2015 13:45

Hatt 6 plus over ett år og aldri opplevd at den har bøyd seg eller noe annet.. Positivt overrasket over batteriet. Holder kjempefint til meg, og jeg bruker tlf mye. Hører på musikk over bluetooth hele dagen på jobben og surfer mye på nette osv.. Og alltid mye strøm når jeg legger meg.

Det med at tlf bøyde seg var bare noe som blei blåst opp i media.. I virkeligheten så skal det mye til for at det skjer.. Jeg går alltid med tlf i lomma, og som sagt aldri noe problem
medlem i 188 måneder
 

Re: 6 plus - et godt kjøp?

Innleggav Chiang Mai 1963 » søn 29.11.2015 23:22

Bortsett fra det med å ha mobilen i lomma, så kunne jeg skrevet det samme som nightking. Kjempefornøyd med 6 Plus.

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 


Re: 6 plus - et godt kjøp?

Innleggav jerry.c.bush » ons 02.12.2015 20:32

Har hatt 6 plus i ett år nå med Apple sitt leather cover. Min iPhone ligger alltid i fremlommen på buksen når jeg jobber. Når jeg evt reiser rundt med bil så ligger den i innerlommen på jakken.
Har ikke hatt antydning til noe bøying på min. Den har i tillegg falt i bakken uttallige ganger, dette viser godt på dekselet.... :-P

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 

Re: 6 plus - et godt kjøp?

Innleggav Jez » man 07.12.2015 12:24

tror du det er stor forskjell på 6plus og 6 "vanlig"? Tenker på batteritiden
medlem i 159 måneder
 

Re: 6 plus - et godt kjøp?

Innleggav Jez » fre 11.12.2015 2:10

går for en 6 med enten 64 eller 128gb + apples battery-case. Da får jeg lagringsplassen jeg trenger og batteritiden til 6+. Skjermstørrelse er vel overvurdert og filmer kan jeg se på laptopen! :bitchin: ;)
medlem i 159 måneder
 

Re: 6 plus - et godt kjøp?

Innleggav jerry.c.bush » lør 12.12.2015 12:49

Jez skrev:tror du det er stor forskjell på 6plus og 6 "vanlig"? Tenker på batteritiden

Ja, du klarer nok å få noe mer tid bruk på en 6 plus enn en vanlig 6, i alle fall sånn er det her hos oss. Jeg har flere kollegaer, samt en kone som har 6 og min varer en del lenger enn deres i bruk med omtrent samme bruksmønster. Men det er noe forskjell på størrelsen.
Hadde jeg skulle kjøpt på ny hadde jeg valgt 4,7" i stedet for 5,5". Den er ikke stor nok med 5,5". 8-)

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron