Noen med erfaring fra moobi?

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Noen med erfaring fra moobi?

Innleggav timmi » ons 07.10.2015 17:56

Funderer å bestille iPhone 6s plus via Chess, men jeg har hørt at moobi har litt frynsete rykte blandt annet på levering/garanti. Er dette tilfelle? Noen som har handlet iPhone via moobi?
medlem i 186 måneder
 

Re: Noen med erfaring fra moobi?

Innleggav HEFJELLS » tor 08.10.2015 3:33

Har selv vært kunde hos Chess i snart 12 år og har i denne perioden kjøpt en iPhone 3GS, 4, 4S og nå i februar en iPhone 6. Har hatt null problem. Den siste brukte ca 28 timer fra bestilling til den lå på postkontoret. Når det gjelder reklamasjon har eg ikke noe erfaring med Moobi. Det eg har sett av klager på leveringen til Chess/Moobi er at f.eks nye modeller som det har vært satt en leveringsdato på fra leverandøren, så har de ikke kommet eller at leverandøren har flyttet leveringsdato. Dette er jo kjedelig for dem som venter på tlfen, men er utenfor Moobi sin kontroll.
Reklamasjon kan du også ta hos Eplehuset.
Dette svarte det på et spørsmål om de kunne ta en reklamasjon på en tlf kjøpt hos apple.no
"Vi tar i mot reparasjoner på Apple produkter uavhengig hvor det er kjøpt, men vi trenger kvitteringen på kjøpet for å få dekt det på reklamasjon".
medlem i 163 måneder
 

Re: Noen med erfaring fra moobi?

Innleggav timmi » tor 08.10.2015 15:41

OK. Takk for svar :-)
medlem i 186 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]