Telenor/Djuice forhåndsbestilling

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Telenor/Djuice forhåndsbestilling

Innleggav suleman » tir 06.10.2015 19:45

Om forhåndsbestilling, priser, Bestilling link ved Telenor/Djuice
medlem i 163 måneder
 

Re: Telenor/Djuice forhåndsbestilling

Innleggav trulsh » tir 06.10.2015 19:48

Noen som har hørt noe? Reserverte 12:33, men ikke fått noe mer info. Håper de sender ut som i fjor, slik at man får det på fredagen.

Forøvrig noen som vil bytte 6s 64gb gull mot 6s Rose? Bestilte gull, men er litt gira på rose gold, men fikk ikke reservert den før dagen etter. Kan jo hende de har inne plenty da, men er litt usikker.
medlem i 182 måneder
 

Re: Telenor/Djuice forhåndsbestilling

Innleggav iSondre » tir 06.10.2015 20:53

6S/6S+ 64GB Rose Gold er nok den med høyest demand, så tviler.

Har selv reservert 6S 64GB Gold et par timer etter at reserveringen kom ut, så vi får se. Har snakket med Djuice, og de lovte at forhåndsbestilling ville komme 1-2 dager før release, slik som i fjor og at de første da vil få den dagen eller dagen etter release.

EDIT: Ser ikke ut til at de holder ord.
djuice Norge
De første bestillingslinkene blir sendt ut ca 00:01 natt til fredag, og de første mobilene går ut med posten allerede i løpet av fredag smile emoticon
/Mette
See Translation
Like · Reply · 6 hrs

Brukerens avatar
medlem i 178 måneder
 

Re: Telenor/Djuice forhåndsbestilling

Innleggav trulsh » tir 06.10.2015 22:31

Okay, det er jo relativt kjipt i såfall. Både Komplett, Netcom og Expert har vel sagt at de sender torsdag. Får satse på at Mette på kundeservice ikke vet alt. :)
medlem i 182 måneder
 

Re: Telenor/Djuice forhåndsbestilling

Innleggav Shiver » tir 06.10.2015 22:36

Ser at Telenor også på sin Facebookside skriver at linkene sendes ut etter midnatt.
Telenor Norge Den får du tilsendt når telefonen din har kommet til lageret vårt og vi starter å få inn fredag neste uke, så etter midnatt blir linjene sendt ut. Det gjelder å være raskt ute da
/Kim

Trodde for øvrig at reservasjonssystemet fungerte som en kølapp og at de holdt en telefon til deg i 24 timer? Så forstår ikke helt hvorfor det da gjelder å være rask ute? Er det eventuelt for å få tilsendt samme dag? Den kommer jo uansett ikke før over helgen hvis de sender fredag.

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: Telenor/Djuice forhåndsbestilling

Innleggav TheWinMedi » tir 06.10.2015 22:41

trulsh skrev:Okay, det er jo relativt kjipt i såfall. Både Komplett, Netcom og Expert har vel sagt at de sender torsdag. Får satse på at Mette på kundeservice ikke vet alt. :)



Snakket med komplett. De sender ikke ut før på fredag.
medlem i 152 måneder
 

Re: Telenor/Djuice forhåndsbestilling

Innleggav trulsh » tir 06.10.2015 22:54

Ok, da ser det ut som det er slik det blir.

Noen som har erfaring med postgang til Stavanger?
medlem i 182 måneder
 

Re: Telenor/Djuice forhåndsbestilling

Innleggav suleman » ons 07.10.2015 12:40

Da har fått link fra djuice og bestilt 6s rosegold 64gb djuice nonstop total summen 10080kr, synes ganske greit prisen.
medlem i 163 måneder
 

Re: Telenor/Djuice forhåndsbestilling

Innleggav iSondre » ons 07.10.2015 12:52

Da er også min 6S Gold 64GB bestilt fra Djuice. Nå gjenstår det bare å se om den er på døra fredag eller en gang i dagene før jul.

Brukerens avatar
medlem i 178 måneder
 

Re: Telenor/Djuice forhåndsbestilling

Innleggav bzzlink » ons 07.10.2015 13:25

Har også bestilt min.

Står i bestillingslenke-mailen at "Din nye iPhone er på lager"
Står i ordrebekreftelsen at "Er varen på lager sender vi den som servicepakke umiddelbart"

Da er det jo lov til å håpe at den blir sendt i dag. Gleder meg litt nå :bitchin:

(solgte 6 plus'en min for en mnd. siden, og har brukt en sliten 5'er i mellomtiden. Så er relativt utålmodig nå)
medlem i 192 måneder
 

Re: Telenor/Djuice forhåndsbestilling

Innleggav trulsh » ons 07.10.2015 13:35

I feel you bzzlink! Jeg solgte 6'ern min og har gått med en 4s! Må gå konstant med lader i lomma, og det første jeg gjør i møter etc. er å finne ladepunkt. Treg og liten i tillegg.

Regner dog ikke med at vi får den før fredag, men er lov å håpe.
medlem i 182 måneder
 

Re: Telenor/Djuice forhåndsbestilling

Innleggav Shiver » ons 07.10.2015 14:19

Dere som allerede har fått bestillingslink, når og hva reserverte dere? Jeg reserverte 64GB Grå den 12:48 29/9, men ikke fått noe ennå.

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: Telenor/Djuice forhåndsbestilling

Innleggav wa393 » ons 07.10.2015 16:38

Her får dere link til å kjøpe 6s+ 64gb grå fra Telenor

https://nettbutikk.telenor.no/reservasj ... f1740dcb65

Første mann til mølla :))
medlem i 198 måneder
 

Re: Telenor/Djuice forhåndsbestilling

Innleggav RamGuy » ons 07.10.2015 16:54

Er tydeligvis litt forskjell på om du reserverte via Djuice kontra Telenor, om det er basert på logistikk med tanke på Telenor sikkert prioriterer bedriftskunder først aner jeg ikke.

Fikk reservert iPhone 6S Plus 64GB Space Grey fra Telenor klokken 12:31, reservasjoner var mulig ifra 12:30 så var relativt raskt ut.

Deretter ble iPhone 6S 64GB Rose Gold reservert fra Telenor klokken 12:40 da jeg ikke fant noen måter å reservere via Djuice som madammen skal ha. Men til slutt så fant jeg reservasjonene til Djuice, så da ble det reservert en iPhone 6S 64GB Rose Gold fra Djuice ca 13:01 så der var jeg noe sent ute.


Fikk dog beskjed om at jeg kunne legge inn bestillingen på iPhone 6S 64GB Rose Gold fra Djuice allerede rundt 12:00 i dag. For deretter å få beskjed om at jeg kunne legge inn bestilling på iPhone 6S 64GB Rose Gold fra Telenor rundt 15:00 tiden og fikk ikke beskjed om at jeg kunne bestille min iPhone 6S Plus 64GB Space Grey før nå 16:30.


Så ting ble jo litt baklengs iforhold til når jeg reserverte, så ting har tydeligvis tatt litt lenger tid med Telenor kontra Djuice.


Men nå har jeg hvertfall fått bestilt iPhone 6S 64GB Rose Gold fra Djuice til madammen, her valgte jeg Djuice Nonstop Large som er det hun har i dag, og jeg valgte løsning hvor jeg betaler 299 kr (vanlig månedspris, uten noe bindingstillegg) hvor jeg betaler ut hele telefonen med engang til 6990 kr. Da blir det noen hundrelapper rabatt på telefonen, samtidig som jeg slipper høye månedspriser på grunn av bindingstillegg. Syntes det er greiest for å være helt ærlig, er ingen fan av å ha store, faste utgifter per mnd og siden hun kommer til å bruke dette abonnementet (eventuelt gå opp til XL) så er det greit med 12-mnd binding i bytte mot et par hundrelapper i rabatt på telefonen.


Også fikk jeg bestilt iPhone 6S Plus 64GB Space Grey til meg selv, denne er fra Telenor i og med at jeg har forhandlerpriser som gjør totalprisen temmelig uslåelig :)
medlem i 181 måneder
 

Re: Telenor/Djuice forhåndsbestilling

Innleggav RamGuy » ons 07.10.2015 16:54

Er tydeligvis litt forskjell på om du reserverte via Djuice kontra Telenor, om det er basert på logistikk med tanke på Telenor sikkert prioriterer bedriftskunder først aner jeg ikke.

Fikk reservert iPhone 6S Plus 64GB Space Grey fra Telenor klokken 12:31, reservasjoner var mulig ifra 12:30 så var relativt raskt ut.

Deretter ble iPhone 6S 64GB Rose Gold reservert fra Telenor klokken 12:40 da jeg ikke fant noen måter å reservere via Djuice som madammen skal ha. Men til slutt så fant jeg reservasjonene til Djuice, så da ble det reservert en iPhone 6S 64GB Rose Gold fra Djuice ca 13:01 så der var jeg noe sent ute.


Fikk dog beskjed om at jeg kunne legge inn bestillingen på iPhone 6S 64GB Rose Gold fra Djuice allerede rundt 12:00 i dag. For deretter å få beskjed om at jeg kunne legge inn bestilling på iPhone 6S 64GB Rose Gold fra Telenor rundt 15:00 tiden og fikk ikke beskjed om at jeg kunne bestille min iPhone 6S Plus 64GB Space Grey før nå 16:30.


Så ting ble jo litt baklengs iforhold til når jeg reserverte, så ting har tydeligvis tatt litt lenger tid med Telenor kontra Djuice.


Men nå har jeg hvertfall fått bestilt iPhone 6S 64GB Rose Gold fra Djuice til madammen, her valgte jeg Djuice Nonstop Large som er det hun har i dag, og jeg valgte løsning hvor jeg betaler 299 kr (vanlig månedspris, uten noe bindingstillegg) hvor jeg betaler ut hele telefonen med engang til 6990 kr. Da blir det noen hundrelapper rabatt på telefonen, samtidig som jeg slipper høye månedspriser på grunn av bindingstillegg. Syntes det er greiest for å være helt ærlig, er ingen fan av å ha store, faste utgifter per mnd og siden hun kommer til å bruke dette abonnementet (eventuelt gå opp til XL) så er det greit med 12-mnd binding i bytte mot et par hundrelapper i rabatt på telefonen.


Også fikk jeg bestilt iPhone 6S Plus 64GB Space Grey til meg selv, denne er fra Telenor i og med at jeg har forhandlerpriser som gjør totalprisen temmelig uslåelig :)


EDIT:


Sa jeg at jeg sparte noen hundrelapper ved å binde meg til Djuice? Det var vel en liten underdrivelse. Koster jo faktisk 8490 kr for 64GB iPhone 6S uten abonnement, så sparer faktisk hele 1500 kr. Det var ikke dårlig :)
Sist endret av RamGuy den ons 07.10.2015 16:56, endret 1 gang
medlem i 181 måneder
 

Neste

Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]