Kjøpe iPhone 6S i Frankrike.

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Kjøpe iPhone 6S i Frankrike.

Innleggav Lillianw83 » tor 10.09.2015 6:53

Tenkte kjøpe iPhone 6S når jeg nå skal til venner i Paris.
Vet noen av dere om det kan skape utfordinger for meg som norsk bruker på noen måte? Vet andre har snakket om antenne problemer fra USA.
medlem i 170 måneder
 

Re: Kjøpe iPhone 6S i Frankrike.

Innleggav HEFJELLS » tor 10.09.2015 20:27

Om det er noen tekniske utfordringer med å kjøpe en iPhone 6S i Frankrike, for bruk i Norge vet eg ikke. Men husk at du da kun har 1 års garanti. (fra Apple) hvis du ikke kjøper AppleCare Protection Plan. Litt usikker på om den kan kjøpes til iPhone. Kjøper telefonen i Norge har du i tillegg 5 års reklamasjonsrett.
medlem i 163 måneder
 

Re: Kjøpe iPhone 6S i Frankrike.

Innleggav trollypark » fre 11.09.2015 0:37

Jøss er det ennå noen som har samme iphone i over 1 år? ;) ;)

Brukerens avatar
medlem i 196 måneder
 

Re: Kjøpe iPhone 6S i Frankrike.

Innleggav mabr » søn 13.09.2015 14:50

Noen som vet om jeg kan kjøpe iphone 6s i England unten at jeg vil få problemer med den i norge. Garanti er ikke så viktig skal ha ny om ett år uansett. :-)
medlem i 102 måneder
 

Re: Kjøpe iPhone 6S i Frankrike.

Innleggav Superhai » fre 18.09.2015 15:23

I Europa så skal modellen A1688 (A1687 om det er plus) selges, og det gjelder også Norge. Uansett så dekker alle de nye iphone modellene omtrent alle bånd som brukes (eneste forskjellen er LTE 30 som kun brukes av enkelte operatører i USA og som vil få modell A1633(A1634). Om du kjøper online og blir tilbydt modellene A1700/A1699 så vil jeg være litt forsiktig, de er muligvis låst til kinesiske operatører.

Når det gjelder garanti så har du i tillegg til Apple sin, to år for reklamasjon i Frankrike (men etter ett år så må du sannsynligvis til den franske forhandleren for å gjøre nytte av det, i Storbritannia så har du tilsvarende men med 5 eller 6 år gyldighet).
medlem i 131 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]