Apple skrur opp norske iPhone prisen

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Apple skrur opp norske iPhone prisen

Innleggav Josh82 » fre 02.01.2015 0:51

Som forventet grunnet svekket krone men likevel....

http://www.tek.no/artikler/nyttarshilse ... opp/166600
medlem i 226 måneder
 

Re: Apple skrur opp norske iPhone prisen

Innleggav butare » fre 02.01.2015 2:28

Kraftig prishopp ja. Kjøpte telefon til fruen før jul. Nå ville det vært uaktuelt. Ramler ikke prisene blir det siste gang jeg kjøper Iphone.
medlem i 198 måneder
 

Re: Apple skrur opp norske iPhone prisen

Innleggav Josh82 » fre 02.01.2015 7:30

Lurer faktisk på om prisene går tilbake til normalen når/hvis kronen styrkes igjen innen ja la oss frem til neste iPhone lansering?
medlem i 226 måneder
 

Re: Apple skrur opp norske iPhone prisen

Innleggav Coswordo » fre 02.01.2015 9:55

Er ihugga Apple fan, men nå begynner det å bli dyrt.
Satser på at krona styrkes igjen og prisene reduseres.
medlem i 180 måneder
 

Re: Apple skrur opp norske iPhone prisen

Innleggav Jez » fre 02.01.2015 14:40

Imac basemodellen 27 tommer koster nå 16535..
medlem i 159 måneder
 

Re: Apple skrur opp norske iPhone prisen

Innleggav Bosse1966 » fre 02.01.2015 16:09

Jeg har vært Apple fan på min hals siden 2008, dog med et lite 8 måneders sidesprang til android for 3-4 års tid siden.
Fra inntoget av iOS 8 har min iPhone 6 plus og iPad mini2 vært alt annet enn smooth i perioder. Jeg tror nå rett og slett at innkjøpet av vårt ellevte appleprodukt (iphone 6 plus) i september blir vårt siste overprisede innkjøp. Dette blir for dyrt. Prisen forsvares ikke lengre av kvalitet og opplevelse.
medlem i 114 måneder
 

Re: Apple skrur opp norske iPhone prisen

Innleggav Linz » fre 02.01.2015 19:20

Jeg har nå hatt en hiatus fra Macverdenen i noen år etter at min kjære 12" Powerbook ble vel utdatert etter at Apple hoppet over på Intel.

Nå var det på tide med en retur og jeg kjøpte derfor en 15" MBP Retina nå i mellomjulen. Jaggu er jeg glad for det for nå er den gått opp 3000kr :O

Kjøpte også iPhone 6 til meg og iPhone 5S til madammen rett før jul. Totalt så hadde nok dette blitt adskillig dyrere om jeg skulle iShoppet nå etter nyttår.

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Re: Apple skrur opp norske iPhone prisen

Innleggav Jez » fre 02.01.2015 21:24

good call! Skulle kjøpe en Imac, men begynner å vurdere alternativer.. dette ble dyrt!
medlem i 159 måneder
 

Re: Apple skrur opp norske iPhone prisen

Innleggav RamGuy » tor 09.04.2015 21:18

Bosse1966 skrev:Jeg tror nå rett og slett at innkjøpet av vårt ellevte appleprodukt (iphone 6 plus) i september blir vårt siste overprisede innkjøp. Dette blir for dyrt. Prisen forsvares ikke lengre av kvalitet og opplevelse.



Dette ble vel litt selvmotsigende? Produktet kan vel ikke sies å være overpriset om du tidligere har følt at kvalitet og opplevelse har stått til forventningene?

At du mener at kvalitet og opplevelse har blitt redusert, og derfor er det ikke verdt den samme prislappen så er det jo en ting. Men du får det jo til å virke som at du har godtatt overpris fordi kvaliteten og ytelsen var verdt det og det vil jeg vel kalle det motsatte av å være overpriset.
medlem i 181 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]