Hvilke farge på iphone 5s?

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Hvilke farge på iphone 5s?

Innleggav TheWinMedi » tor 14.11.2013 11:19

Skal kjøpe iphone 5s men klarer aldri å bestemme meg hvilke farge jeg skal kjøpe. Jeg har hørt at svart iphone er lettere å få skrammer på, men er bedre å se film på. Hvit får lettere flekker.

Jeg vil ikke ha gold, men vurderer silver eller svart.
medlem i 152 måneder
 

Re: Hvilke farge på iphone 5s?

Innleggav Mads7 » tor 14.11.2013 13:53

Jeg foretrekker silver/hvit, det er den jeg skal ha neste gang jeg skal ha ny tlf. Den er mer "clean" og stilren synes jeg, uten at jeg kan si at den sorte heller ikke er det. Men nå har jeg hatt sort en stund, og vil prøve noe nytt.

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: Hvilke farge på iphone 5s?

Innleggav runbkk » tor 14.11.2013 15:06

Space grey for meg!! Liker ikke å ha hvite faceplate på iPhone. Smakssak så klart :)
medlem i 138 måneder
 

Re: Hvilke farge på iphone 5s?

Innleggav TheWinMedi » tor 14.11.2013 15:12

Jepp, vurderer heller space grey. Føler hvit ikke er noe for meg på en måte? Tror jeg går for svart.
medlem i 152 måneder
 

Re: Hvilke farge på iphone 5s?

Innleggav Hrti » tor 14.11.2013 17:50

Fargevalg er jo helt subjektivt, så dette må du bestemme selv. Når det er sagt foretrekker mange sort ramme, da dette som du sier kan være mindre distraherende med tanke på å rette fokus mot det som til en hver tid er på skjermen (det er en grunn til at de fleste TV-er har sort eller mørk farge på rammen). Likevel er dette kanskje ikke så viktig på en liten mobilskjerm. I tillegg er aluminiumen på den hvite iPhone 5S bare clear-coated, mens space gray er anodisert. Riper og slitasje vil derfor potensielt vise mindre på det hvite versjonen, da metallet som eksponeres er av samme farge. Dette tror jeg likevel ikke blir noe stort problem med space gray da gråfargen fremdeles er forholdsvis lys. Selv hadde jeg hvit iPhone 5 og har nå iPhone 5S i space gray. Er fornøyd med begge deler :)

Sjekk forresten ut denne artikkelen fra iMore.com: http://www.imore.com/gold-vs-silver-vs- ... ld-you-get

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Re: Hvilke farge på iphone 5s?

Innleggav jerry.c.bush » tor 14.11.2013 18:20

iWant the goldie!

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 

Re: Hvilke farge på iphone 5s?

Innleggav stille » tor 14.11.2013 22:14

Det er nok en personlig preferanse. Jeg har hatt svart iphone i 2 år nå, vil prøve noe nytt når det gjelder farge. Og valget falt på en sølv/hvit iphone denne gangen :)
medlem i 147 måneder
 

Re: Hvilke farge på iphone 5s?

Innleggav TheWinMedi » tor 14.11.2013 22:40

oja! Jeg kjøpte Svart nå!
medlem i 152 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron