Kjøpe iphone 5s fra apple.no

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Kjøpe iphone 5s fra apple.no

Innleggav TheWinMedi » ons 13.11.2013 13:11

Hei, jeg skal kjøpe Iphone 5s idag, men er usikker hvor jeg skal bestille. Jeg tenkte å kjøpe fra Apple.no, men er usikker på om LTE fungerer skikkelig. Har denne mobilen alle LTE frekvenser om jeg kjøper den fra apple.no? Er dette den norske iphonen?


Jeg ser at de andre norske butikkene som Komplett osv har skrevet at de forventer at den kommer idag den 13. Men den har ikke kommet på lager enda. Derfor vurderer jeg Apple.no
medlem i 152 måneder
 

Re: Kjøpe iphone 5s fra apple.no

Innleggav Josh82 » ons 13.11.2013 13:23

Hei,

Om du kjøper fra Apple.no så er den ulåst og åpen til å kunne brukes med hvilken som helst operatør i hele verden, den støtter også alle LTE frekvenser i Norge.

De fleste butikker har flere ukers levering bestiller du fra Apple idag så for du den levert på døren innen 1-2uker avhengig av modell.
medlem i 226 måneder
 

Re: Kjøpe iphone 5s fra apple.no

Innleggav TheWinMedi » ons 13.11.2013 13:26

tusen takk! Ville du kjøpt fra apple.no? Er det god service om mobilen blir ødelagt?
medlem i 152 måneder
 

Re: Kjøpe iphone 5s fra apple.no

Innleggav Josh82 » ons 13.11.2013 13:39

Har alltid kjøpt fra apple.no og har veldig god erfaring med servicen de få gangene problemer har oppstått fra dem.

Har ikke vært borti servicen utover garantiperioden (du har 5års reklamasjon)så vet ikke åssen de operer da, men innenfor garanti tiden sender de budbil hjem så henter de og leverer tlf hjem til deg, eventuelt så tar også eplehuset imot tlf siden de er autorisert forhandler.
medlem i 226 måneder
 

Re: Kjøpe iphone 5s fra apple.no

Innleggav TheWinMedi » ons 13.11.2013 15:31

Oja dette virker bra! Men hvorfor står det på apple.no: "Det er mulig at en ulåst iPhone 5s ikke støtter LTE-nettverk i alle andre land"
medlem i 152 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]