Erfaringer med iPhone 5S/5C kjøpt fra Telenor nettbutikk

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Erfaringer med iPhone 5S/5C kjøpt fra Telenor nettbutikk

Innleggav Superhai » lør 26.10.2013 10:20

Fikk min levert på døra. Men må si at gull er ganske oppskrytt, det er ganske svakt gullaktig!
medlem i 132 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5S/5C kjøpt fra Telenor nettbutikk

Innleggav Vezpa » lør 26.10.2013 10:44

Der var min kommet også!

Venter også på nytt simkort.

Vil jo tro at Telenor har sendt meg nytt allerede? Kan jo håpe det kommer i posten i dag, kommer meg ikke i noen Telenor butikk i dag :-(

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5S/5C kjøpt fra Telenor nettbutikk

Innleggav kees » lør 26.10.2013 10:52

Og der kom min, jeg fikk overtalt ham å levere på jobben ettersom det er kortere kjørevei og mitt hus i skogen ikke vises riktig på GPS. Nå var det med Simkort igjen. Vet ikke om jeg får det til i dag, og surt å måtte betale ekstra.
medlem i 197 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5S/5C kjøpt fra Telenor nettbutikk

Innleggav Dani46 » lør 26.10.2013 11:18

veldig fornøyd med telenor, rask levering.Nå må jeg bare fikse sim kort :)
medlem i 176 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5S/5C kjøpt fra Telenor nettbutikk

Innleggav Vezpa » lør 26.10.2013 13:19

Terningkast 6 Telenor!

Simkortet lå i postkassen allerede :-)

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5S/5C kjøpt fra Telenor nettbutikk

Innleggav evilnate » søn 27.10.2013 1:36

Sim fikk jeg i posten værtfall, utrolig rask håndtering av telenor. Ellers så synes jeg også at gull var litt oppskrytt/mer tiltrekkende på bilder og videoer

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5S/5C kjøpt fra Telenor nettbutikk

Innleggav Dani46 » søn 27.10.2013 18:55

fikk simkort selv i postkassa samme dag som tlf, bare kjipt må vente til 4nov for å bruke den.
medlem i 176 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5S/5C kjøpt fra Telenor nettbutikk

Innleggav kees » søn 27.10.2013 19:01

Auda Dani46.
Jeg fikk ingen SIM i posten og orket ikke å vente, så jeg dro til Elkjøp for å få en ny. Det kostet 200 kroner og funket med en gang.
Han fra Elkjøp mente at jeg kunne få refundert de kr. 200 fra Telenor. Vet ikke om det stemmer men det er jo verdt å prøve, ikkenoe å tape på å prøve.

Jeg synes den gull er litt artig. Ikke gull nei, men fargen endrer seg litt avhengig av belysning. Iblant blir den litt kobberaktig med halogen lys.
medlem i 197 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5S/5C kjøpt fra Telenor nettbutikk

Innleggav MacBain » søn 27.10.2013 23:00

Utrolig raskt levert av telenor, fikk telefonen levert på døra kl 10 og simkort i posten senere på dagen. Hadde jo simkort fra før, men er det noen forskjell på det nye?
Eneste minuset er problemene de har på selve siden i det de legger de ut, da går det treigt.
medlem i 164 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5S/5C kjøpt fra Telenor nettbutikk

Innleggav Chriistoffer » søn 27.10.2013 23:14

Til dere som har betalt 200kr for simkort i butikk. Ta å ring telenor, og forklar dette og si du skal ha det refundert så trekker dem fra 200kr fra neste regning. Skal dog sies at dem spør ikke om noe kvittering så kan bare si det uansett og vips har du tjent(spart) 200kr på neste regning. Og til dere regelryttere: Det er ikke helt etter boka, men betaler såpass mange tusen til teleoperatører i løpet av et år så en 200 lapp kan dem spandere på seg.
medlem i 168 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5S/5C kjøpt fra Telenor nettbutikk

Innleggav kees » man 28.10.2013 0:02

@Criistoffer: De trenger ikke å spørre om kvitering, for de kan lett se i deres datasystemer hvilket SIMkort som ble aktivert og brukt.
medlem i 197 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5S/5C kjøpt fra Telenor nettbutikk

Innleggav 4matic » man 28.10.2013 14:40

Hei
Fikk nylig en sms og en mail fra telenor hvor det sto at min iPhone 5s i gull er på lager og klar.

Tenkte selvfølgelig ikke mere over det, fulgte linken og betalte, da fikk jeg beskjed om at denne er ikke på lager?????

Er det mulig? Føler meg bare litt snytt nå!!!

Mvh
Bjørn

Brukerens avatar
medlem i 163 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5S/5C kjøpt fra Telenor nettbutikk

Innleggav Aols1 » søn 03.11.2013 15:45

Hei!

Noen flere som har fått sendingsbekreftelse av Telenor eller motatt telefon i det siste?
Bestilte selv på lanseringsdagen, riktignok litt sent, men har ikke hørt noe.

Det er da en 5S 16gb gull jeg venter på :)
'
Edit:
I da 04.11-13 fikk jeg melding fra Telenor at de hadde fått inn telefonen på lager så har lagt inn bestilling, så da er det bare å vente! :)
medlem i 125 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5S/5C kjøpt fra Telenor nettbutikk

Innleggav 4matic » man 04.11.2013 11:24

Hei Aols1

Joda, fikk min iPhone 5s forrige onsdag. Må jo si at det var kjappe 3-6 uker. Din kommer nok snat. Send en medling til Telenor på Facebook.
Fikk jo sms og mail forrige mandag at min iPhone 5s 16gb i gull var klar til bestilling.

Mvh
Bjørn

Brukerens avatar
medlem i 163 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5S/5C kjøpt fra Telenor nettbutikk

Innleggav Aols1 » man 04.11.2013 12:21

Ja, må jo si de 3-6 ukene gikk unna i grunn! hehe :)
Det skal jeg gjøre, håper de får sendt den ut i dag så jeg har den i morgen ihvertfall! :)
medlem i 125 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]