Erfaringer med å kjøpe iphone på finn.no

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Erfaringer med å kjøpe iphone på finn.no

Innleggav Macelsker95 » tor 17.10.2013 21:54

Har funnet en ubrukt iphone 5 32 gb til 5000. Tror dere det vill være et godt tilbud? Ting jeg bør passe meg for?
medlem i 151 måneder
 

Re: Erfaringer med å kjøpe iphone på finn.no

Innleggav Coswordo » tor 17.10.2013 22:41

Det var dyrt!
Ville heller ventet til iPhone 5S kommer ut om en uke.

Ubrukt eller ei, iphone 5 32gb hadde jeg ikke betalt mer en 4000 for. Men da skal den være strøken og i pakningen med plastikken på.

Ifht finn.no. Betal ikke på forskudd!! Kontant eller finn sin betalingsløsning.
medlem i 180 måneder
 

Re: Erfaringer med å kjøpe iphone på finn.no

Innleggav Macelsker95 » tor 17.10.2013 22:46

Ba han 4600. Synes 5s var alt for dyr for hva man får ut av den.
medlem i 151 måneder
 

Re: Erfaringer med å kjøpe iphone på finn.no

Innleggav Coswordo » fre 18.10.2013 9:00

Oki, 4600 er bedre!
32gb 5s kommer vel på 6500 eller noe, så dyrt! Enig! Skal overhodet ikke nevne hvor mye jeg har betalt for min 64gb 5S :p
medlem i 180 måneder
 

Re: Erfaringer med å kjøpe iphone på finn.no

Innleggav olanor90 » fre 18.10.2013 15:51

Hei!
Jeg har kjøpt mange telefoner på Finn.no. Har ikke hatt noe problem med kjøpene. Noen har jeg møtt selger, andre har jeg brukt Finn sin betalingsgaranti. Funker bra!
Siste jeg kjøpte var en Iphone 5 64 Gb. Med plastikken på esken.
medlem i 158 måneder
 

Re: Erfaringer med å kjøpe iphone på finn.no

Innleggav Hungergames » ons 06.11.2013 11:29

Jeg er på leting etter en eldre modell av Iphone til foreldre til jul, altså ikke en av de nyeste modellene. Men hvordan blir det med eventuelle reklamasjoner eller reparasjoner hvis noe skulle være galt med produktet? For når du kjøper på Apple Store, som jeg selv har gjort før, så er jo produktet bundet opp til navnet ditt? Hvis noe skulle være galt, da har du vel ingenting å si?

Dere som selger/har solgt på Finn: Har dere "avregistrert" telefonen fra deres navn? Eller risikerer dere at andre kjører saker på telefonene i deres navn?
medlem i 124 måneder
 

Re: Erfaringer med å kjøpe iphone på finn.no

Innleggav Dykkeren » ons 06.11.2013 15:19

Det som er viktig er å få navn og adresse på selger, slik at du har det ovenfor Apple. Hvis du ikke vet det, så er det lett å tro den er stjålet. Kjøper generelt gjennom Apple store og selger dann og vann. Kjøper har ikke fått noen problemer som jeg har hørt om.
medlem i 205 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere