Iphone 5S og 5C?

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Re: Iphone 5S og 5C?

Innleggav nosey » ons 11.09.2013 16:41

Du har rett i det Dorkfish, jeg er derimot, og dessverre, en person som ikke så let ignonrerer sånt, men jeg klarer å la være å kommentere, for det er jo det som er målet dems, at de vil at vi ska bli irriterte.

@oysteinhermansen: + at 5C har forbedret FaceTime HD-kamera.
5C og 5 er så og si identiske, innvendig, men jeg vil nå si at den ekstra tusenlappen er verdt materialet/deisngnet på iPhone 5, men vil du ha det designet ville jeg UTEN tvil kjøpt 5S. Klør i fingerene etter å få prød en sånn fingeravtrykk-sensor, men kan dessverre ikke koste på en 5S. Må nok klare meg med min 5 i ett år til hvertfall, så blir det kanskje en iPhone 6, om ikke 6S. Må prioritere litt andre ting, deriblant iPad 5. gen., + helt andre ting.

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: Iphone 5S og 5C?

Innleggav fei » man 16.09.2013 21:14

Sikkert agurknytt, men vel verdt å håpe på at dette stemmer så kanskje vi ikke må vente helt til jul med å kjøpe 5s.


http://www.zdnet.com/next-six-countries ... 000020595/
medlem i 164 måneder
 

Re: Iphone 5S og 5C?

Innleggav mac0 » tir 17.09.2013 13:14

Håper dette stemmer:) Lenge å vente til Jul, tlf er jo gammal da.......
medlem i 188 måneder
 

Re: Iphone 5S og 5C?

Innleggav nosey » ons 18.09.2013 16:56

Selv har jeg iPhone 5 og lommeboka sier nei til 5S, og har andre ting å prioritere som går foran. Likvel, av ren nysgjerrighet, er det noen her som skal kjøpe iPhone 5S som har iPhone 5 fra før av? Jeg er sikker på at det er noen, men hadde vært interessant å visst hvor mange.
Forøvrig så er det ikke lenge til av/på-knappen på min iPhone 5 ryker. Den er dårlig nå og snart er den nok helt dø. Da får jeg jo swap-enhet, som jo er helt ny, bortsett fra det faktum at den er brukt før, riktignok med de gamle delene. Den kommer jo ikke i forseglet emballasje, men jeg kan vel uansett få solgt den for en grei pris når den er helt ny og ubrukt. Det er en 32 GB. For det er vel slik at iPhone 5 ikke vil være i salg lenger når 5S og 5C kommer i butikkhyllene?

Og en ting til. Da jeg bestilte iPhone 5, så fort det vart mulig, så mottok jeg den uheldigvis med noen småskader i elokseringen på baksiden (svart utgave). Da klaget jeg og fikk ny enhet av Apple. Det er vel ikke noe i veien for at jeg skal få en swap-enhet pga. dette med av/på-knappen nå? Tenker på om det er noe med at man kun får erstattet enhet 1 gang per kunde eller noe?

Og må jeg ringe Apple eller er Eplehuset pliktige til å gi meg en ny enhet, så jeg bare kan gå til de? Eplehuset er jo autorisert Apple-forhandler mener jeg. Og så er det jo så dyrt å ringe Apple når min 90-dagers gratis Support har gått ut og ikke har jeg ACPP, noe som ikke er nødvendig. Stemmer det ikke at det koster 250 kroner i minuttet å ringe Apple Support? Det ble jeg opplyst om på Eplehuset iallefall da jeg kjøpte Mac-en min der i fjor sommer.

Blir litt utenfor tema her, men greit å ta det i samme slengen, det henger jo sammen.

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Iphone 5 vs 5s

Innleggav j-man » man 23.09.2013 20:06

Halla!
Trenger ny tlf. Oppgraderer fra en ganske sliten gammel 4s. Spørsmålet er om jeg skal vente, og ta meg råd til en 5s eller om jeg rett og slett skal kjøpe 5ern. Vurderer sterkt det siste. Begynner Iphone 5 og bli udatert? Har jo lyst til å beholde telefonen en stund. Har også sett en del på samsung s4, men har lagt dette bak meg pga Apples pene design.
På forhånd takk for svar
medlem i 139 måneder
 

Re: Iphone 5 vs 5s

Innleggav Traktor » man 23.09.2013 21:20

Har du vurdert HTC one?

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: Iphone 5S og 5C?

Innleggav nosey » tir 24.09.2013 10:08

Jeg er så glad for at valget er så enkelt når det kommer til telefon/nettbrett/datamaskin. Skal jeg ha ny telefon kjøper jeg nyeste iPhone, det samme gjelder nettbrett og datamaskin (laptop/desktop). Så utrolig greit med Apple, men skal du kjøpe en datamaskin fra Samsung kan du velge mellom 15 modeller som er nokså like og det der er jo så latterlig spør du meg.

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: Iphone 5S og 5C?

Innleggav nosey » tir 22.10.2013 14:45

@j-man: Skal du oppgradere fra en 4S NÅ, så kjøper du en 5S når den blir tilgjengelig. Å oppgradere til iPhone 5 nå når 5S straks er å få kjøpt i Norge er dumt spør du meg, og 4S er ingen gammel telefon.

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: Iphone 5S og 5C?

Innleggav runbkk » tor 31.10.2013 23:40

Æ har 5ern og har bestilt 5s. Solgt t mamma for 3tusen, greit pris. Vil egentlig itj selge den. Men ei i familien vil vist ha iphone også. Da vart det 5s på mæ da!! :)
medlem i 138 måneder
 

Forrige

Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]