Hei,
bestilte en iPhone 5 i går kveld, og i dag fikk jeg mail fra
eurofinance@euro.apple.comEr dette scam eller seriøst? Jeg betalte telefonen med en gang med Visa på apple.no.
Kan ikke finne noe om dette på apple.no.
""
Til ,
Takk for at du handler på Apple Online Store.
Før vi kan behandle bestillingen din, vil vi gjerne at du bekrefter noe av informasjonen i bestillingen.
Vennligst send via e-post en skannet kopi (i JPEG-format) av følgende dokumentasjon til
eurofinance@euro.apple.comKortholders førerkort/nasjonalt identitetskort/pass OG
En nylig bankkort- eller kontoutskrift som viser kortholders navn, adresse og kortnummer.
Oppgi bestillingsnummeret ditt, og stryk gjerne ut irrelevant informasjon som vises i dokumentet.
Vi utfører sikkerhetskontroller ved bestilling med kredittkort ettersom kortets eier ikke er til stede for å signere for betalingen. Vilkårene for Apple Online Store stadfester at Apple forbeholder seg retten til å bekrefte identiteten til kortets eier ved å be om rett dokumentasjon. Disse kontrollene utføres for å beskytte din informasjon.
Straks vi har mottatt de nødvendige dokumentene, fortsetter vi med behandlingen av bestillingen. Disse dokumentene vil bli ødelagt straks bestillingen er utført.
Bestillingen vil bli kansellert hvis vi ikke har mottatt dokumentasjon innen 6 dager.
Vennlig hilsen,
Apple Store Finance
""
mvh. Kim