leveringsdato av iphone fra apple.no

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

leveringsdato av iphone fra apple.no

Innleggav budbringeren » man 25.03.2013 14:55

Hei dere,

Kjøpte iPhone på apple.no og på nettsiden for sporing står det at levering er den 2 april. Tenker at det er grunnet påske, men klikker jeg der igjen på "finn forsendelse" får jeg vite at levering er 25 mars. Siden jeg må bestille og ha nanosim klart, men ikke ha den aktiv før gjeldende dag, blir jeg litt frustrert av å få vite to leveringsdatoer. Noen andre som kjenner til hvorfor jeg får to leveringsdatoer og hvilken jeg skal sette lit til?

Takk for eventuelle svar.

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Re: leveringsdato av iphone fra apple.no

Innleggav HEFJELLS » man 25.03.2013 18:00

Kan ikke hjelpe deg så mye med leveringsdato. Du sier du skal bestille nano simkort og ha det klart men ikke aktivt. Skal du bare bytte simkort hos samme operatør, pleier vanligvis disse å sendes deaktivert. Du aktiverer det på MinSide hos ditt selskap. Skal du flytte nr fra et selskaptil et annet vil det ta 10 virkedager før det er aktivt hos det nye selskapet. Du vil få melding om dag og kokkeslett for bytte av simkort. Det gamle vil virke fram til dess. Vet ikke hvilke selskap du bruker men har du Chess kan du hente nytt gratis hos Netcom Shop.
medlem i 164 måneder
 

Re: leveringsdato av iphone fra apple.no

Innleggav budbringeren » man 25.03.2013 18:22

Takk for svar, hefjells.

Ja chess og fortsette hos chess. Stod på nettsiden deres at det koster 200 kr med nano sim. Da er det vel samme pris hos netcom shop antar jeg.

Leveringsdato er 2 april hvilket det stod fra jeg hadde bestilt. Klikket jeg videre på nettiden står det 25. April, men på den andre siden står det fortsatt 2 april. Merkelig og kanskje andre har opplevet liknende og vet hvilken som gjelder?

Da drar jeg til n shop. Takk igjen:)

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron