spm før jeg eventuelt kjøper brukt iphone 5

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

spm før jeg eventuelt kjøper brukt iphone 5

Innleggav budbringeren » tor 21.03.2013 17:50

Hei dere,

min gamle er temmelig død og må ha ny. Vurderer å kjøpe brukt iPhone, men trenger å vite følgende: da iPhone kom, hadde mange problemer med med ringing, at summetonen stoppet o.l. Er dette noe som ordnet seg etter update av ios, er dette problemer som heller gjaldt de tidligste iphone 5 og i så henseende heller burde kjøpe ny iphone 5?

Setter stor pris på svar.

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Re: spm før jeg eventuelt kjøper brukt iphone 5

Innleggav Dykkeren » tor 21.03.2013 19:08

Er usikker på hva du menere med gml eller ny iPhone 5 ? Det er bare en model og ingen forskjell meg bekjent, endrer de noe, så får den også nytt navn.

Kjenner meg heller ikke igjen når du sier mange hadde problemer, er vel slik som i alt annet, det er et fåtall som lager mye "støy".

Leste i dag en test av nyeste modellen til HTC, av det negative med denne modellen var at det ikke var plass til minnekort ! Er det et problem i dag ?
medlem i 206 måneder
 

Re: spm før jeg eventuelt kjøper brukt iphone 5

Innleggav budbringeren » tor 21.03.2013 19:34

Hei dykkeren og takk for svar,

vet at det er samme modell og iphone 5 er iphone 5, men i starten da den ble solgt så jeg at en del klaget på visse problemer med den og jeg lurte på om det kanskje var produksjonsfeil som gjaldt de tidligste i salg, men som kanskje ble rettet på ved senere produksjon av tlfen. Eller om det er blitt fikset ved ios oppgradering. Tenker nå over dette siden jeg lurer på å kjøpe brukt. Ikke eiet 5ern før.

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Re: spm før jeg eventuelt kjøper brukt iphone 5

Innleggav weben » tor 21.03.2013 20:06

Jeg er veldig fornøyd med min iPhone 5 så vil anbefale deg å kjøpe en. Jeg hadde litt problemer med dårlig ringelyd på den første 5'ern jeg hadde (det var bare ved dårlig dekning), fikk ny av Apple pga feil på knappen, og den nye har jeg ikke hatt noe problemer med, den har også bedre batteri en den første jeg hadde. Vet ikke om det har noe å si, men det med riper i telefonene var jo først og fremst ett problem med de som ble produsert først (har hvertfall ikke hørt noe mer om det), så det kan tenkes at det var mer "produksjonsproblemer" i starten da produksjonspresset var større. iPhone 5 er uansett en veldig bra telefon, som jeg er veldig fornøyd med.
medlem i 138 måneder
 

Re: spm før jeg eventuelt kjøper brukt iphone 5

Innleggav budbringeren » tor 21.03.2013 20:20

Takk for svar, weben!

Ok, da kunne det jo være en produksjonsfeil i starten uten at man kan vite det selvfølgelig. Men man tenker jo over det når man vurderer brukt eller ny:)

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]