iPhone 4S eller iPhone 5

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

iPhone 4S eller iPhone 5

Innleggav Dj bassmaster » tir 08.01.2013 0:06

Jeg sliter litt med å velge hvilken jeg skal kjøpe, sitter nå med en iPhone 4... og det var jo sagt tidligere at forskjellen fra 4 og 4S ikke var verd pengene.

Så derfor har jeg for øyeblikket mer lyst på iPhone 5. Det som kan bli et problem med den er at jeg har en god del ekstrautstyr med 30pin connectoren. Blandt annet en Harman Kardon Go+ Play (tror den er stort sett analog) hvordan blir dette opp mot iPhone 5´s digitale plugg.

Er det noen som har noen gode for/ mot på begge telefonene?

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: iPhone 4S eller iPhone 5

Innleggav texans » tir 08.01.2013 0:30

Jeg sitter selv med en iphone 4 nå mens min iphone 5 er til rep, det er meget stor forskjell på de telefonene i ytelse.

Min mening er kjøp iphone 5 om du har penger til det, den vil ha høyere 2.handsverdi lenger enn 4s og den er bedre på alt kontra 4s.

Hadde du derimot skulle bytta fra 4s til 5 hadde jeg ikke anbefalt deg å bytte da iphone 4s er en knall telefon i utgangspunktet.

du får kjøpt en liten overgang fra 30-8 pin så du får brukt alt tilbehør du har til din gamle iphone.
medlem i 171 måneder
 

Re: iPhone 4S eller iPhone 5

Innleggav Dj bassmaster » tir 08.01.2013 9:47

Heldigvis er ikke pengene problemet, men tenkte det var litt dumt å kjøpe masse nytt utstyr i tillegg til telefon.

Vet du noe om bruk av iPhone 5 på analoge forsterkere/ Dock (når sant skal sies vet jeg ikke 100% om den er kun analog)

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: iPhone 4S eller iPhone 5

Innleggav texans » tir 08.01.2013 18:01

Det er fungerer fint med 8-30 pin overgangen:)
medlem i 171 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron