iPhone 4 16gb, knust frontglass - pris v/salg?

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

iPhone 4 16gb, knust frontglass - pris v/salg?

Innleggav Spiff412 » lør 08.12.2012 12:47

Hei

Fruens iP4 gikk i i bakken for noen uker siden med knust front som resultat. Invisible Shield film løser problemet for øyeblikket, men spm står mellom reparasjon eller ny tlf.
Med jula rett rundt svingen er det fristende å løse julegaveproblemet med ny iP5, spm blir da hva jeg kan sette inn i regnestykket som bruktpris på den gamle m/skade?

Frontglass må byttes, mulig at Home-knappen hadde hatt godt av utskiftning også da den til tider kan være litt treg.

Til dere som ber meg lete på finn.no: gjort allerede og bortsett fra alle de som er int i å kjøpe tlf m/skade er det forbausende lite annonser m/pris på de som bil selge i denne kategorien.

Innspill mottas med takk :-)

Hilsen Endre
medlem i 174 måneder
 

Re: iPhone 4 16gb, knust frontglass - pris v/salg?

Innleggav xanyou » lør 08.12.2012 12:56

Ein heilt ny iPhone 4 koster 2890kr på apple.

Din er knust og vil koste 500-1000kr for å få nokon til å reparere den om du ikkje kan utføre dette sjølv.

Då meiner eg (og dette er kun mi meining) at telefonen er verd mellom 1000-1500kr.
medlem i 168 måneder
 

Re: iPhone 4 16gb, knust frontglass - pris v/salg?

Innleggav chrziesler » søn 09.12.2012 3:36

Jeg pleier å gi ca 1000 kr for en knust 4s 16 gb. For en 4 16gb med knust skjerm og delvis defekt home knapp ville jeg gitt 700 :) Du kan vurdere d og eventeult sende meg en PM.
medlem i 194 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]