iPhone 4 - kommer til å synke i pris - nærmeste fremtid?

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

iPhone 4 - kommer til å synke i pris - nærmeste fremtid?

Innleggav abrakadabri » fre 28.09.2012 10:59

Hei,

Nå er jo iPhone 5 kommet og naturlig nok er den det hotteste på markedet innen Apple leiren.

Jeg skal gå til innkjøp av ny telefon til min far - og naturlig nok vil han ikke nødvendigvis trenge den økte skjermstørrelsen ++ (i tillegg til den økte prisen).

Vil det være fornuftig å kjøpe iPhone 4 nå via Apple Store for 2890,-? Eller er det et dårlig valg?

Tenker dere at den vil synke noe i pris nå? Kanskje noen av dere guruene her inne vet når den ble justert ned sist i pris - til prisen som nå er 2890,-?

Er det høyst sannsynlig at prisen ikke vil bli justert lenger ned før den trekkes fra markedet?

Utrolig takknemlig for tilbakemeldinger :-)
medlem i 178 måneder
 

Re: iPhone 4 - kommer til å synke i pris - nærmeste fremtid?

Innleggav Svart Kaffe » fre 28.09.2012 11:27

iPhone 4 ble nettopp opp på denne prisen da iPhone 5 ble annonsert. Prisen vil forbli slik til neste iPhone kommer om et år.

iPhone 4 vil være et bra kjøp.
medlem i 188 måneder
 

Re: iPhone 4 - kommer til å synke i pris - nærmeste fremtid?

Innleggav daggad » fre 28.09.2012 11:42

For de som ikke MÅ ha det siste (som undertegnede..) vil iPhone 4 til 2890,- være et svært fornuftig valg !

Brukerens avatar
medlem i 175 måneder
 

Re: iPhone 4 - kommer til å synke i pris - nærmeste fremtid?

Innleggav Chiang Mai 1963 » fre 28.09.2012 11:44

Nå spørs det selvsagt hvordan mobilen skal brukes, men jeg har følgende tanker rundt lagringskapasitet:

Da jeg kjøpte min iPhone 3G 16 GB for fire år siden var det rikelig med plass til alt jeg ville ha på telefonen.

Da jeg for to år siden kjøpte iPhone 4 16 giga var det rikelig plass lenge. Så ble den brått full for en tid tilbake. Jeg har ingen videorer på den, men en god del bilder + litt musikk (690 sanger). Og en del apps, selvfølgelig.

Jeg tror man må tenke seg veldig godt om før man kjøper en smartmobil med 8 GB lagringskapasitet, i alle fall så lenge det er en telefon uten støtte for minnekort.

Bortsett fra det er iPhone 4 en kjempegod telefon. :)

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]