Erfaringer med iPhone 5 bestilt/kjøpt hos Apple Store Norge

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Re: Erfaringer med iPhone 5 bestilt/kjøpt hos Apple Store Norge

Innleggav nosey » lør 17.11.2012 18:26

beklager, mente at pakken skal ankomme postkontoret innen klokken 16:00 samme dag som den ble forsøkt levert på døren din. du kan selvfølgelig hente den helt frem til postkontoret stenger :)

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 bestilt/kjøpt hos Apple Store Norge

Innleggav runbkk » tir 20.11.2012 0:47

Ingen her som har sendt "replacement" for å få ett nytt produkt? Altså nummer 2 i rekken og skal send tilbake og få nummer 3. Ser verre enn den første jeg fikk!

aksepter Apple dette? Hvordan var restspons fra kundeservice...
medlem i 138 måneder
 

Erfaringer med iPhone 5 bestilt/kjøpt hos Apple Store Norge

Innleggav otroean » tir 20.11.2012 1:22

Kontaktet Apple idag grunnet støyen i en del av samtaler og venter nå på ny telefon i posten. Ble litt satt ut av en fantastisk kundeservice. Satt i sjokk etter samtalen med dem. De var MEGET hjelpsomme og det fikk de også mye skryt for. Synd å få problemer med et slikt produkt, men kundebehandlingen deres idag var helt upåklagelig :)
medlem i 178 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 bestilt/kjøpt hos Apple Store Norge

Innleggav Birger0 » tir 20.11.2012 10:53

@runbkk, får min tredje snart pga, døde pixler. De beklaget på det sterkeste. :-)
medlem i 142 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 bestilt/kjøpt hos Apple Store Norge

Innleggav runbkk » tir 20.11.2012 11:23

serr! Hæærlig dA :-D men du mått send inn bilde til apple først ikke sånt? De sender ikke nytt før de fikk se skade, right?
medlem i 138 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 bestilt/kjøpt hos Apple Store Norge

Innleggav Birger0 » tir 20.11.2012 13:17

@runbkk I mitt tilfelle måtte jeg ikke ta bilder. De bare sendte en ny :-)
medlem i 142 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 bestilt/kjøpt hos Apple Store Norge

Innleggav Lykkel » tir 20.11.2012 16:22

Kan ikke si meg like fornøyd som deg otroean. Ringte inn for det samme problemet som du sliter med, og jeg fikk beskjed om at det lå i dekninga, og fikk beskjed om å ringe Talkmore som da er min operatør for å sjekke dekninga. Etter dette ringte jeg de opp igjen og de fant ut at det antagelig ligger i telefonen , så skal nå sendes inn på rep.
Men ett spørsmål, finnes det en slags ramme som man kan sette utenpå simkortet , så man kan bruke "vanlige" mobiler? Har ikke mulighet til å fryse 6100,- på kontoen , noe som krevdes for å kunne låne en telefon av apple support. (Noe som er forståelig at de må )
medlem i 137 måneder
 


Re: Erfaringer med iPhone 5 bestilt/kjøpt hos Apple Store Norge

Innleggav Birger0 » tir 20.11.2012 22:12

runbkk skrev:serr! Hæærlig dA :-D men du mått send inn bilde til apple først ikke sånt? De sender ikke nytt før de fikk se skade, right?

Jeg må ha sendt de som var defekt, men fikk/får beholde dem helt til jeg får de nye. Mulig jeg misforstod litt, :-)
medlem i 142 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 bestilt/kjøpt hos Apple Store Norge

Innleggav sonarctica » lør 24.11.2012 4:03

Jeg fikk beskjed fra applestore i går kl 09 at iphone 5 64gb har blitt sendt. Hvor lang tid vil det da ta før jeg får den i postkassa?
medlem i 151 måneder
 

Hvor korrekt er estimert levering på appstore ?

Innleggav johnra » man 26.11.2012 20:59

Hei
Jeg bestillte en iPhone 5 på appstore 23. november. Der står følgende :
Behandler varer Sendes ut: 2 weeks Leveres 18 Dec, 2012

12 dager fra utsendelse til levering høres ut som de sender med eselpost, hehe

johnra

Brukerens avatar
medlem i 175 måneder
 

Re: Hvor korrekt er estimert levering på appstore ?

Innleggav Chiang Mai 1963 » man 26.11.2012 21:03

Jeg fikk min fem dager før estimert tid.

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 bestilt/kjøpt hos Apple Store Norge

Innleggav xdim » tir 27.11.2012 10:38

Ser på applestore at levering på iPhone 5 nå er nede i 1 uke. Men skjønner ikke hvordan den køens dems virker. Når jeg bestilte 13 november, så tok det 2-3 uker.

Fremdeles så får ikke jeg min før om en uke nå. Så ergo har jeg venta i 3 uker og de som bestiller nå får jo telefonen sin likt med meg som har venta i 2 uker mer. Merkelig kø system? Rart jeg ikke får min før da...
medlem i 186 måneder
 

iPhone 5 leveringstid.

Innleggav christox » tir 27.11.2012 15:55

Hei.

Lurer på om de som bestillte iPhone 5 etter 05.11 på Apple Store har fått den?
Jeg ser at leveringstiden har gått fra først 3 uker til 2 uker og nå 1 uke uten at jeg har fått redusert min leveringstid som er 03.12 - 07.12.

Det er i så fall dårlig om de som har bestilt etter 05.11 har fått den før meg.
medlem i 136 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 bestilt/kjøpt hos Apple Store Norge

Innleggav runbkk » tir 27.11.2012 18:13

Du får den som regel 1-2 dager før forventet levering. Apple er flink til sånt. Kø system er kø system. Hvem bryr seg, er du en apple freak som absolutt skal bestille straks det lansert må du vente 4-5 uker. Er du typen som e tålmodig og bare tar det som kommer får du pakken samme som de som har ventet 4 uker eller kanskje før og!

Min Gopro 3 black som har levering igår var forandret til 07 jan 2013 !!!!
Den kan æ akseptert siden de sa ifra.
medlem i 138 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron