Erfaringer med iPhone 5 bestilt/kjøpt hos Apple Store Norge

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Re: Erfaringer med iPhone 5 bestilt/kjøpt hos Apple Store Norge

Innleggav iLegen » man 10.12.2012 16:59

Min ble tidligere idag sendt ut gjennom UPS. Kanskje det skal gå kjappere da. Står at den skal leveres tre dager fra idag, håper virkelig det stemmer!

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 bestilt/kjøpt hos Apple Store Norge

Innleggav johnra » man 10.12.2012 20:12

Da greide endelig posten å rote seg til å levere min Iphone 5
Den fremsto som feilfri uten noen form for skade. Fungerer som forventet gjør den også :-)

Brukerens avatar
medlem i 175 måneder
 

Erfaringer med iPhone 5 bestilt/kjøpt hos Apple Store Norge

Innleggav PimpMyGran » tor 13.12.2012 7:21

Min ble levert igår over 1 uke etter den ble sendt fra Nederland. IKKE bra!

Telefonen var feilfri så langt jeg kan se.
Imponert over hvor tynne og lette de har blitt:)
medlem i 190 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 bestilt/kjøpt hos Apple Store Norge

Innleggav iLegen » tor 13.12.2012 13:43

Fikk min telefon igår, akkurat en uke etter at jeg bestilte den fra Apple.no. Og kan trygt si jeg er storfornøyd! Ingen riper, lydkvalitet og bildekvalitet er helt knall!

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 bestilt/kjøpt hos Apple Store Norge

Innleggav svindlet » lør 22.12.2012 16:06

ADVARSEL til dere som skal bestille fra Apple-store. Bestile en Iphone 4S for et par uker siden. Hovedgrunnen til at vi bestilte derfra og ikke fra annet sted var at leveringsdatoen var gunstig. Ikke lenge etter at vi hadde bestilt kom en SMS med "Good news" som bekreftet leveringsdatoen. Sendingen skulle leveres av transportøren UPS og sporingsnummer ble sendt oss. Her fra og hittil har alt være et kaos, sporingsinfoen på UPS og Apple sine sider er ikke bare misvisende man faktisk feilaktig. Infoen har forandret seg med nye leveringsdatoen og merkelige hendelser som skal ha funnet sted kommer opp lenge i etterkant. Dette sammen med elendig kundeservice fra de involverte gjør Apple's prinsipp om at du skal ha produktet levert i hånden til et mareritt. I følge UPS's sproring skal UPS ha forsøkt levert produktet på døren vår kl 2030 en kveld. I følge UPS's "kundeservice" var det Posten som hadde overtatt sendingen et par kvelder før, mens Posten har en annen versjon og mente det skulle ligge på det lokale postkontoret. UPS's representanter kan ikke forklare hvor eller hvem som har pakken, det kan heller ikke Posten. En teori kan være at Apple's overdrevne policy om at kunden skal leveres produktet i hånden har ført til at UPS ikke "får lov" å overlevere det til posten. Samtidig holder UPS stengt i helgene her og vi får heller ikke tak i dem, så dette er oppskriften på hvordan du havner i fella ! Dersom Apple skal holde fast på sin lever i hånda policy må de søren sørge for å bruke transportfirma som er tilgjengelig ! Kommer aldri mer til å handle på Apple-store, er det mest tungrudde systemet for levering jeg har opplevd, og telefonen kommer nå over 1 uke etter den BEKREFTEDE leveringsdatoen til Apple.
medlem i 136 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 bestilt/kjøpt hos Apple Store Norge

Innleggav bruiseprestine » lør 22.12.2012 16:53

Ei venninne bestilte hvit iphone 5 32 GB fra applestore tirsdag ettermiddag, 18. des, og fikk telefonen levert av dhl torsdag ettermiddag, 20. des. ;)

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 bestilt/kjøpt hos Apple Store Norge

Innleggav krihelg » tor 03.01.2013 18:08

Når DHL først er ute med pakken til levering, da leveres den samme dag? Min ble overført til kurer 09:03 i morges, men det er ingen som har kommet hit enda..
medlem i 140 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 bestilt/kjøpt hos Apple Store Norge

Innleggav i-Simen » tor 03.01.2013 18:26

Min ble sendt fra Belgia igår, ankom Trondheim med DHL idag klokken 13:34, venter spent på om de kommer til å kjøre ut med den idag. :-D

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 bestilt/kjøpt hos Apple Store Norge

Innleggav krihelg » tor 03.01.2013 18:35

Fikk den rett etterpå:) God service med leveranse 30 timer etter bestilling.
medlem i 140 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 bestilt/kjøpt hos Apple Store Norge

Innleggav nosey » tor 03.01.2013 19:15

chris192 skrev:Er dette forventet atferd av skjermen på en iPhone 5?
Bare å ringe support?
Bilde


det er ikke slik til meg, men den svarte slags plastikkkanten rundt skjermen på oversiden er litt for høy noen plasser. på baksiden er også kantene litt ujevne, er ikke helt fornøyd, men så lenge det ikke er noe problem, eller noe synig/noe jeg merker når jeg bruker den så får det være. hvis det blir værre får jeg ta det når det kommer. :) ja, telefonen er laget av en maskin (og noe med hender), men at hver eneste telefon er helt perfekt, at alle kanter stemmer overens på nanometeren kan man ikke forvente, selv ikke av Apple, for det er ikke mulig...

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 bestilt/kjøpt hos Apple Store Norge

Innleggav danielskog » ons 06.02.2013 11:20

Jeg har heller fått en kompis til å bistille for meg fra Danmark hos noen som heter TEZZO. De har sitlfulle deksler og etter litt reasearch har jeg funnet ut at de får dekslene fra 3m, så man er sikker på det ikke er noe billig Kina dritt. De er visst på vei til å utvide til å selge til Norge nå også, så man kan snart kjøpe dekslene her. Kan absolutt anbefales!
medlem i 135 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 bestilt/kjøpt hos Apple Store Norge

Innleggav Lantesh » ons 27.02.2013 23:08

Da er iPhone 5 sort/skifergrå bestillt, den 27.02.13! 8-)

Det stod forventet leveringstid på en uke ved bestilling.
Blir spennende å se om denne endres den ene eller andre veien så fort den blir sendt. :rolls eyes:

tvi tvi :)
medlem i 166 måneder
 

Re: Erfaringer med iPhone 5 bestilt/kjøpt hos Apple Store Norge

Innleggav kjenyg » tir 12.03.2013 11:14

Hvor lang tid tok det før du fikk den?
medlem i 188 måneder
 

Forrige

Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]