iPhone 5 i hus

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

iPhone 5 i hus

Innleggav Jonaldo93 » lør 22.09.2012 0:23

Da var iPhone 5 i hus, og gud hvor god den er.

Folk må få tatt og følt på den for å skjønne hvor mye Apple faktisk har forbedret telefonen.

Har en ekstra som jeg vurderer å selge, 32 GB svart. Muligens noen som er interessert kan jeg tenke meg.

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: iPhone 5 i hus

Innleggav BigZ » lør 22.09.2012 0:33

Er du på østlandet, så kommer jeg og henter'n nå jeg :)
medlem i 196 måneder
 

Re: iPhone 5 i hus

Innleggav Haasoer » lør 22.09.2012 0:34

Kan jeg spørre hvordan du fikk tak i den?
medlem i 165 måneder
 

Re: iPhone 5 i hus

Innleggav i-Simen » lør 22.09.2012 0:36

I statene sikkert? ;)

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 

Re: iPhone 5 i hus

Innleggav BigZ » lør 22.09.2012 0:38

Ser en på Finn.no som selger ulåst 32GB fra England til 8500,-. Hvor mye vil en 32GB koste uten abo. når den kommer?
medlem i 196 måneder
 

Re: iPhone 5 i hus

Innleggav arildsd » lør 22.09.2012 0:52

Akkurat det samme som 4s gjorde i fjor. 5890 ,- eks. moms, så det vil være en jævlig dårlig deal bare fordi du ikke kan vente til 28.sep + 2 uker ca for å få den. Men om du foretrekker å sløse 2500 bort så, no stress!

Brukerens avatar
medlem i 153 måneder
 

Re: iPhone 5 i hus

Innleggav Svupp » lør 22.09.2012 2:03

Hva synes du om størrelsen i forhold til tidligere modeller? Denne blir jo liksom litt lengre og føles smalere siden bredden er den samme. Selv har jeg allerede bestilt cover og displayfilm fra ebay, for jeg vil ikke bruke den uten noen beskyttelser. Nanosim har blitt sendt meg fra onecall, og jeg kan selv på mine sider velge aktiveringsdato. Så da er det bare telefonen som gjenstår å bestille.
medlem i 150 måneder
 

Re: iPhone 5 i hus

Innleggav BigZ » lør 22.09.2012 2:08

Pris, og hvor holder du hus?
medlem i 196 måneder
 

Re: iPhone 5 i hus

Innleggav Jonaldo93 » lør 22.09.2012 2:22

Haasoer skrev:Kan jeg spørre hvordan du fikk tak i den?


Var i London i dag, så jeg kjøpte to stykker der!

Svupp skrev:Hva synes du om størrelsen i forhold til tidligere modeller? Denne blir jo liksom litt lengre og føles smalere siden bredden er den samme. Selv har jeg allerede bestilt cover og displayfilm fra ebay, for jeg vil ikke bruke den uten noen beskyttelser. Nanosim har blitt sendt meg fra onecall, og jeg kan selv på mine sider velge aktiveringsdato. Så da er det bare telefonen som gjenstår å bestille.


For meg så er størrelsen helt perfekt, fryktet at den kanskje skulle være for stor. Jeg har egentlig ikke tenkt så mye over størrelse før jeg fikk 5'ern i hånda. Det var da jeg skjønte hvor herlig det faktisk var med 0,5 " større skjerm. Alt føles mye mer luftig og ryddig i for eksempel mail og meldinger. Det er plass til så mye mer, selvom telefonen ikke er så alt for mye større. Den veier etter min mening drastisk mye mindre. At den har blitt tynnere merkes også veldig godt. Du virker veldig klar da Svupp, du har mye å glede deg til! :)

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: iPhone 5 i hus

Innleggav ogp » lør 22.09.2012 11:09

Jonaldo93 skrev:
Haasoer skrev:Kan jeg spørre hvordan du fikk tak i den?


Var i London i dag, så jeg kjøpte to stykker der!


Hei, hvilken Appelstore i london kan du anbefale? Skal dit selv i oktober. Regner med du brukte Taxfree refund, apple store bruker Global Blue.
medlem i 143 måneder
 

Re: iPhone 5 i hus

Innleggav Sinsyv » lør 22.09.2012 22:25

Den mest sentrale til London by, er den som ligger rett ved Oxford street (Regent street). Var også på Westfild kjøpesenter(Shepards Bush) og handlet der. Men Apple Store er vel Apple Store?

Brukerens avatar
medlem i 181 måneder
 

Re: iPhone 5 i hus

Innleggav Diddab » søn 23.09.2012 2:51

kjøper 32gb svart på flekken hvis du vil
medlem i 156 måneder
 

Iphone 5 i hus

Innleggav Coswordo » tir 25.09.2012 7:41

iPhone 5 i hus!
Og den lever virkelig opp til forventningene! :)
Utrolig rask, skjermen er perfekt str. Rå telefon !
medlem i 180 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]