Svart eller hvit iPhone 5?

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Re: Svart eller hvit iPhone 5?

Innleggav Prentom » søn 23.09.2012 23:10

Til dere som skal ha invisibleshield:
Jeg brukte det før, men da så jeg en test, invisibleshield vs bodyguardz, der bodyguardz vant på anti-scratch. Så på neste iDevice jeg kjøpte prøvde jeg bodyguardz, og ikke nok med at de var mye billigere; de var også 2x film i hver pakke.
En annen ting er at med invisibleshield ser jeg filmen, mens på bodyguardz gjør jeg ikke det.
Er man medlem på bodyguardz.com får man også rabatt på fremtidige kjøp. Jeg kjøpte beskyttelsesfilm for hele iPhone'n (skjerm, bak og sidene) for 18$ pluss frakt. Og skriver man inn kode 'cover' får man 10% trukket fra :)

Anbefales!
medlem i 185 måneder
 

Re: Svart eller hvit iPhone 5?

Innleggav nosey » søn 23.09.2012 23:15

hvor kjøper du bodyguardz? vil det funke på baksiden av iPhone 5 da, tenker på at det er aluminuim? og på sidene?

Brukerens avatar
medlem i 138 måneder
 

Re: Svart eller hvit iPhone 5?

Innleggav TheRealChristoffer » søn 23.09.2012 23:27

§1 Folkeskikk kreves
Personangrep, sjikane, uthenging, banning, ukvemsord og andre uttrykksformer som virker støtende er ikke tillatt på i1. i1 har null-toleranse for sjikane, uthenging, drittslenging og generell dårlig oppførsel. Du er personlig ansvarlig for dine innlegg.


Edit: første iphone var søv og sølv er mer hvit en svart...
Sist endret av MSg den tir 09.10.2012 23:43, endret 4 ganger.
Grunn: Fjernet en nedlatende kommentar

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: Svart eller hvit iPhone 5?

Innleggav bruiseprestine » søn 23.09.2012 23:34

wesoe skrev:Det er nok desverre ikke rom for noe "tja" i dette tilfelle. Den originale iphone fargen er svart, ferdig med d. At endel forbinder hvitt mer med Apple er en annen sak, som nok har grobunn i at de har hatt en stor forkjærlighet for hvitt i mange produkter helt tilbake til den første macen. Men iPhone ble lansert i svart først, og verden måtte vente i ett helt år før den hvite så dagens lys. Endog kun i 16gb til å begynne med. Les deg gjerne opp før du slår i bordet med : http://en.m.wikipedia.org/wiki/IPhone_3G#section_3

Hvis du lurer kom ipaden i sin tid også kun i svart!



Eeeh, den første iPhonen kom i aluminium, så her tar du feil, den er til og med avbildet i linken du slår i bordet med. Den første iPaden kom også i aluminium, så feil igjen.

Brukerens avatar
medlem i 175 måneder
 

Re: Svart eller hvit iPhone 5?

Innleggav Prentom » man 24.09.2012 6:36

Her har du 2 valg:
1. http://www.bodyguardz.com/apple-iphone- ... t_priority
Full body protection

2. http://www.bodyguardz.com/screenguardz- ... one-5.html
Screen only.
Denne siste har 2 filmer med i ett sett.

Husk kode 'cover' for 10% rabatt.
medlem i 185 måneder
 

Re: Svart eller hvit iPhone 5?

Innleggav ddybing » man 24.09.2012 7:29

4 og 4S er så absolutt kulere i hvit, og jeg ville nok gått for det samme på iPhone 5 og :D

Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 

Re: Svart eller hvit iPhone 5?

Innleggav Criz » man 24.09.2012 10:11

Hva i all verden er dette for en tråd full av tull? Har vi blitt helt ITavisen?

Om iPhone er finest i hvit eller svart er vel helt en smakssak, jeg synes ikke den hvite ser mer feminin ut enn den svarte, det er jo uansett begrenset hvor "maskulin" en iPhone klarer å se ut uten en eller annen gummidings rundt.

Generelt er det er jo klart at etter at alle iPhones rundt omkring stort sett var svarte inntill 4s kom (på grunn av at det var lettest å få tak i, var jo aldri noen som hadde hvite på lager, og 4ern klarte de jo aldri å lansere i hvit) så var det gjerne slik at folk kjøpte hvit 4s for å skille seg ut litt, og personlig synes jeg 4s ser best ut i hvit. Nå synes jeg det er litt mange som flyr rundt med den hvite da, så mister jo litt av unikheten.

iPhone 5 derimot ser noe mer "kjip" ut etter min mening i hvit, synes den ser mer classy og solid ut i svart, og dersom jeg skal bytte ut den hvite 4s-en min med iPhone 5, så blir det svart. Eventuelt, når 5s (?) kommer, så blir det vel svart da.

Brukerens avatar
medlem i 160 måneder
 

Re: Svart eller hvit iPhone 5?

Innleggav mintio » man 24.09.2012 10:57

Jeg velger hvit fordi den vises bedre i et mørkt rom. :bitchin:

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: Svart eller hvit iPhone 5?

Innleggav TheRealChristoffer » lør 29.09.2012 23:23

Kjøpe iphone 5 i hvit eller svart? Sal kjøpe med veldig usikker på fargen, Svart har fordelen med vidoer og apps som ikke går ut i hele skjermen fortsatt ser bra ut men på hvit så vil man se svart ramme rundt apps som ikke er oppdatert.

Samtidig redd for å få oppripet svart,modell. Wat to do?

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: Svart eller hvit iPhone 5?

Innleggav nosey » lør 29.09.2012 23:32

det med at Apps osv. som ikke dekker hele skjermen ser bedre ut på svart er bare tull. det er ingen forskjell!

skulle man få en iPhone med skader/riper, så har man reklamasjonsrett! :)

Brukerens avatar
medlem i 138 måneder
 

Re: Svart eller hvit iPhone 5?

Innleggav TheRealChristoffer » lør 29.09.2012 23:35

Du har hvit? Hvordan ser det ut med appsa?

Selvsagt har man reklamasjonsrett. Men kjipt å vennte 1 mnd på å få den og få. Riper og sende i retur og vente 1 mnd til

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: Svart eller hvit iPhone 5?

Innleggav nosey » lør 29.09.2012 23:40

nei jeg har ikke hvit iPhone 5. Jge har bestilt en svart iPhone 5 fra apple.no og venter på den :)

men har sett mange tester av iPhone 5 på youtube og det er ingen forskjell!

tror du skal ha uflaks hvis du får en svart iPhone 5 med skader...

Brukerens avatar
medlem i 138 måneder
 

Re: Svart eller hvit iPhone 5?

Innleggav TheRealChristoffer » søn 30.09.2012 0:20

Veldig usikker på farge og skal bestille asap

Tokk ikke sjangser og kjøpte hvit:). Så jo lekker ut:)

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: Svart eller hvit iPhone 5?

Innleggav dj john » tir 09.10.2012 23:07

Hei alle sammen,ny kar her inne :-) jeg også måtte ta valget mellom svart eller hvit..jeg gjikk for hvit da jeg ikke har hatt hvit før(de 3 siste svarte)tar du vare på de så holder de seg like bra som svart ville jeg tro :-) hvit er jo elegant og svart er tøfft.Jeg bestilte min igjennom chess som alle de andre jeg har hatt og bank i bordet så har de fungert feilfritt.Men må vente selv på min da i ca 2-3 uker eller mer.
medlem i 137 måneder
 

Re: Svart eller hvit iPhone 5?

Innleggav MSg » tir 09.10.2012 23:34

Denne tråden har blitt relativt off topic enkelte steder. Hold dere til emnet: hvilken farge vil dere ha på iPhone 5 og hvorfor? Nedlatende kommentarer og slikt kan dere droppe. Fortsetter det stenges tråden.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]