Iphone5 vs s3?

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Iphone5 vs s3?

Innleggav Bushy1 » tor 20.09.2012 22:21

Hei. Jeg har en gammel sliter ta en 3GS. Som forsåvidt holder stand. Men litt treig å dårlig kamera. Gjør at jeg vurderer at tiden er kansje snart på tide med et bytte. Syns ikke 5'rn kom med noe " revolusjon" så hva man velger nå er mest smak å behag...
Jeg er da grodd fast i Apple siden det er det eneste jeg har brukt. Så er litt skeptisk til android...

Pluss at på en måte så liker jeg at Apple har alt likt. Å ting bare fungerer...med di få begrensningene det kanskje setter på noe..
MEN..... Så kjett å bruke 5-6 tusen på en ny mobil. Så ser du på den. Ja. Samme menyer å alt er likt som din gamle... Ja den tar bedre bilder. Den er kjappere. Men er jo prikk lik vis dere skjønner hva jeg mener..

Er vel noen som har/bruker for eks. S3 her. Er det "Linux mot Windows"?
Fungerer alt å alt er flott der og?

Ble et veldig rotete innlegg. Men nå er jeg veldig fortvila. Klarer ikke å finne ut Ka eg skal gå for...
"Same shit. New wrapping" ell ny tlf. Med masse nytt man må sette seg inn i.. Som forsåvidt er spennende og artig.
Men til7 og sist. Vil man savne iPhone enkelhet etter noen mnd??
medlem i 156 måneder
 

Re: Iphone5 vs s3?

Innleggav nebbus » fre 21.09.2012 9:17

Kort svar: Du blir fornøyd uansett!

Lengre svar: Android fungerer fint, alt du kan gjøre med iPhone kan også gjøres der. Dersom du er lei av utseendet til iPhone er det nok greit med et bytte. Jeg hadde samme "problem" da 4S kom, jeg fortsatte med iPhone og vil nok ha iPhone ennå en lang stund (kjøper 5'ern nå).

Eneste negative jeg kan si med et bytte er at du må kjøpe en del apps på nytt, dette argumentet gjelder også ved bytte fra Android til iPhone.

iPhone er relativt dyr, men med binding er vel ikke forskjellen så stor til SIII (kjenner ikke helt prisen på den).

For meg ble det avgjørende at jeg ikke gadd å lære meg alt på nytt. Ting er anderledes på Android (ikke dårligere), jeg er lat...
medlem i 169 måneder
 

Re: Iphone5 vs s3?

Innleggav daggad » fre 21.09.2012 9:41

Du skriver at du er en gammel sliter med en 3GS. Det er jeg også. Kjøpte den ved lansering.
Tenk at en 3GS i dag kan oppdateres til iOS6 og fortsatt være aktuell !

DET skjer ikke med Android/Samsung.. ;)

Men det er gøy å prøve nye ting. Så har du lyst har du lov. Selv er det helt uaktuelt.

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]