Div spørsmål vedr. iPhone

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Re: Div spørsmål vedr. iPhone

Innleggav Wavelength » ons 20.02.2013 13:03

Nope, må jailbreakes. ;)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: Div spørsmål vedr. iPhone

Innleggav nosey » ons 20.02.2013 15:29

En jeg kom i kontakt med her inne på forumet har en som er ulåst som ikke trenger jailbreake. Tror han sa det. Eller så var det bare at den var ulåst, er ikke sikker.

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: Div spørsmål vedr. iPhone

Innleggav Wavelength » ons 20.02.2013 15:32

De må jailbreakes fordi en må bytte baseband på telefonen som fungerer med norske SIM-kort.

Det har ingenting med ulåst å gjøre.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: Div spørsmål vedr. iPhone

Innleggav nosey » ons 20.02.2013 15:33

Okei, da er det greit. Men han hadde hvertfall dn som var ulåst, noe han mente var sjeldent. Det er vel få igjen av de?

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: Div spørsmål vedr. iPhone

Innleggav Wavelength » ons 20.02.2013 16:41

Tror du blir lurt...

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: Div spørsmål vedr. iPhone

Innleggav nosey » ons 20.02.2013 17:54

jaja, mulig det, men det er ikke så farlig så lenge jeg uansett må jailbreake min, eller den er vel jailbreaket såvidt jeg vet, av han som hadde den før meg. har ikke slått den på enda da jeg har demontert den for å kjøpe alt nytt (utenom hovedkort), så gleder meg til å få prøvd den. men hvis man kjøper en iPhone 2G som ikke er jailbreaket enda, kan man gjøre det nå, eller er jailbreaken "tettet" slik at det ikke funker i dag?

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: Div spørsmål vedr. iPhone

Innleggav Chiang Mai 1963 » ons 20.02.2013 18:36

nosey skrev:En jeg kom i kontakt med her inne på forumet har en som er ulåst som ikke trenger jailbreake. Tror han sa det. Eller så var det bare at den var ulåst, er ikke sikker.

Det er i så fall ikke en førstegenerasjon eller 2G iPhone. Første som var solgt i Norge var 3G, og de var alle som en låst til Netcom, og vel etter hvert Telenor. Men de kunne selvsagt låses opp via operatør, enten ved å betale bruddgebyr eller vente ett år. Sikkert via jailbreak også.

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 

Re: Div spørsmål vedr. iPhone

Innleggav nosey » tor 21.02.2013 0:24

Okei. Nei det var en 2G han hadde ja. Han har den fortsatt men den tok nettopp kvelden :( det var i den sammenheng han sa at det var veldig synd fordi det var en av de få ulåste som fantes... Merkelig, jaja.

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Forrige

Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron