iPhone 5 uten abbonement

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

iPhone 5 uten abbonement

Innleggav jaov » tir 18.09.2012 18:12

Jeg har aldri hatt noen iPhone tidligere, men har endelig bestemt meg for å gå til anskaffelse av 5'eren da den kommer snart. Har alltid brukt kontantkort på mine tidligere telefoner og vil helst fortsette med dette. Men har forstått det slik at det er ingen vanlige butikker som selger iPhoner uten abbonement, og jeg er i så fall dermed nødt til å bestille fra Apple sine hjemmesider? Hvor mye er det ventet at den vil koste der?
medlem i 139 måneder
 

Re: iPhone 5 uten abbonement

Innleggav asle12 » tir 18.09.2012 18:33

Samme som 4S kostet da den var ny. Ca 5000 for den billigste versjonen.
medlem i 139 måneder
 

Re: iPhone 5 uten abbonement

Innleggav HEFJELLS » tir 18.09.2012 21:18

Eg vil anbefale deg å vurdere å gå over til abonnement.En grunn er et du slipper å stresse med påfyllingskort o.l. En annen grunnen er at iPhone bruker en del data (Surfing, Epost, Apper o.l.) På et kontantkort er det ganske dyrt å laste ned. Prisen vil ligge på ca 5 kr pr MB. Velger du et abonnement med potter, f.eks. med 600min, 600sms, 600mms og 1000MB pr mnd, blir prisen billigere pr medlastet MB.

Du kan jo selvfølgelig bare surfe med tlf når du har tilgang til Wi-Fi. (trådløst internett) Men da kan du gjøre det kun hjemme hos deg selv eller venner eller åpne trådløse nett.

Dette som eg har brukt som eksempel heter Chess SjakkMatt og koster 199 pr mnd. Det finnes også abonnement som du kun betaler for bruken. (Chess Premium) Bruker du ikke tlf en mnd får du ikke regning.
Har selv en iPhone 4S som eg er storfornøyd med så lykke til med ny tlf.
medlem i 164 måneder
 

Re: iPhone 5 uten abbonement

Innleggav Prentom » søn 23.09.2012 0:09

Hvis du ikke vil gå over til abonnement er dette sannsynligvis det beste kontantkortet for deg:
http://www.chilimobil.no

Jeg skulle gå over til dem, men jeg har allerede et så sinnsykt godt abonnement at det ikke er nødvendig. På OneCall om noen lurte (faktura, det er gått ut av sortementet, det var for billig).
medlem i 186 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]