iPhone 5, kjøpe i London.

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Re: iPhone 5, kjøpe i London.

Innleggav PauloG25 » fre 05.10.2012 22:32

Jeg har ikke handlet iPhone i London, men i Norwich (nord for london) så må man først reservere (maks to) iphone, for å så hente den når man får beskjed fra butikken.
Vil tro det er likt i London også.. Dette kan du nok forøvrig sjekke på nett på apple.co.uk

De fyller ut disse i butikkene ja. Ingen problem. Så må du gå en spesiell plass/luke på den respektive flyplassen du skal bruke på hjemreisen.


Takk for svaret :) en ting til. hvor lang tid tok det da du bestilte din iPhone til du fikk beskjed fra de? :)
medlem i 138 måneder
 

Re: Hvordan kjøpe iPhone 5 i London?

Innleggav betong » ons 10.10.2012 23:56

PauloG25 skrev:Tror dere at det er nok iPhone i London så det ikke er fare for at jeg ikke får kjøpt når jeg er der?

Må jeg bestille de tlf i forveien? har lest at mann må gjøre det hvis du skal ha en iPhone i London. isåfall holder med at jeg reservere på butikken der nede og henter den dagen etter? eller må jeg gjøre det på nette, prøvde å finne ut av det uten å lykkes.


Som jeg skriver lengre oppe så må en reservere i butikken eller på nett minst en dag i forveien. Dette er fordi det kun kommer et gitt antall iphone 5 til butikkene og fordi etterspørselen er langt større enn de klarer å dekke. Du kan ringe til de enkelte butikkene og høre med dem direkte evt. foreta en reservasjon (søk i google maps)

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Kjøpe iphone 5 i London

Innleggav espen.bt » man 29.10.2012 16:25

skal til london til helgen og vurderer å kjøpe med meg en iphone 5. noen som vet om man må forhåndsbestille nå, eller om den er i butikken? siden det har gått en stund siden den ble lansert. og man får kjøpe u-låst iphone 5 i apple store?
medlem i 141 måneder
 

Re: Kjøpe iphone 5 i London

Innleggav freddysan » man 29.10.2012 17:12

Apple-store i London selger ulåst iPhone :)

Jeg var innom der og tittet litt etter lanseringen av 4'ern, og da var det et par dagers ventetid. (De har den forøvring PÅ lanseringsdato, ikke en mnd etter)

Jeg vil tro at du finner en i London ettersom at det meste av etterspørselen er mettet.
medlem i 138 måneder
 

Re: iPhone 5, kjøpe i London.

Innleggav JD » man 29.10.2012 19:46

Får man igjen full moms på 20%, eller en lavere sats. Skal til Liverpool til helgen, og finner litt divergerende info på nett:

Her står det at Apple ikke refunderer VAT, men mulig dette gjelder kun netthandel?

http://store.apple.com/uk/help/payments
medlem i 166 måneder
 

Re: iPhone 5, kjøpe i London.

Innleggav freddjoh » man 05.11.2012 9:44

Jeg lurer på det samme. Noen som vet? Kona skal til London om et par uker...

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Re: iPhone 5, kjøpe i London.

Innleggav okvalle » søn 25.11.2012 3:30

Jeg skal til Newcastle, som har hele to Apple stores, og har forhondsbestilt et par telefoner uten sim.
Jeg ringte til forretningen, og spurte om VAT refund, og det skulle ikke være noe problem.
Så håper jeg at det går greit. Jeg kan informere om hvordan det gikk i neste uke.

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Forrige

Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]