Forhåndsbestille iPhone 5

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Re: Forhåndsbestille iPhone 5

Innleggav Graimer » tor 20.09.2012 17:05

crazysteppy: problemet er at de kun publiserer det på mine sider under avtaletid. og PRISER ENDRER SEG, så ting på nettet trenger ikke stemme. måtte kontakte kundeservice for å få vite det.
medlem i 192 måneder
 

Re: Forhåndsbestille iPhone 5

Innleggav JonasW » tor 20.09.2012 17:37

Telenor åpner for forhåndsbestilling 00:01 i natt :)
https://reservasjon.telenor.no/?cid=p-0 ... re_iphone5
medlem i 172 måneder
 

Re: Forhåndsbestille iPhone 5

Innleggav iBee » tor 20.09.2012 17:49

Jonas er det med abon. det eller?

Brukerens avatar
medlem i 151 måneder
 

Re: Forhåndsbestille iPhone 5

Innleggav perh1 » tor 20.09.2012 17:55

geircito skrev:
technics skrev:Jeg kan bekrefte at Apple Support for 5 minutter siden bekreftet at det ikke blir forhåndsbestilling av iPhone 5. Den blir lagt ut for salg 28. September. :-[

Javel.... 8-)

Vi får se hvem som får rett i løpet av natta og utover fredagen (i morgen)....


@geircito -- husker du når på døgnet apple åpnet forhåndsbestillingen sist ?

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 

Re: Forhåndsbestille iPhone 5

Innleggav Cafferty » tor 20.09.2012 18:06

" Next friday- the 28th" og "no preorder at the moment" fikk jeg til svar når jeg ringte apple's kundeservice..

Merker at jeg hang meg litt opp i "at the moment"
medlem i 188 måneder
 

Re: Forhåndsbestille iPhone 5

Innleggav Hijack » tor 20.09.2012 18:21

Wat? Kan man ikke forhåndsbestille før 28.sep?

Isåfall. Jeg tenker å kjøpe ulåst fra Apple's sider, så har noen spørsmål.
Kan jeg bruke samme abbo i min Xperia S idag til iPhone 5?

Leveringstiden på Apple.no? Er det mulig å bestille fra Apple butikkene her i Bergen, sånn at jeg får de ut fra dem istedenfor Apple.no som sikkert holder til borte i Oslo?

Tror dere det går an å kutte til mikro-SIM og f.eks bruke sandpapir for å få ned til nano-SIM? Eller kan jeg ringe/maile Telenor (som jeg har som abo. i dag) og få et nano-SIM?
medlem i 175 måneder
 

Re: Forhåndsbestille iPhone 5

Innleggav sba8585 » tor 20.09.2012 18:23

Pratet "lenge" med en hyggelig dame hos Apple Support. Hun forklarte at det ikke ville bli noen form for pre-order av iPhone i Norge. Det at Telenor etc. starter pre-order fra midnatt av, er kun for det antallet Telenor kommer til å sette i ordre hos Apple.
Men, jeg fikk denne damen til å sette meg på en liste som gjør at jeg allerede nå har sikret meg en sort 64gb iPhone 5. :-)
Har til og med fått mail/bekreftelse på dette.
medlem i 192 måneder
 

Re: Forhåndsbestille iPhone 5

Innleggav geircito » tor 20.09.2012 18:31

perh1 skrev:
geircito skrev:Vi får se hvem som får rett i løpet av natta og utover fredagen (i morgen)....

@geircito -- husker du når på døgnet apple åpnet forhåndsbestillingen sist ?

Forhåndsbestilling av iPhone 4S hos apple.com/no ble åpnet kl. 09.00 fredag 21.10.2011, én uke før den var tilgjengelig i butikkene (fredag 28.10.2011). Oppgitt leveringstid ved bestillingen i okt. 2011 var "1 til 2 uker".

Slik var min bestilling i fjor datert 21.10.2012:
Bilde

Det ble for lenge å vente, så jeg avbestilte hos apple og kjøpte i butikk fredag 28.10.2011. De som fremdeles ventet på sin bestilling foretatt 21.10.2011 hos apple.com/no fikk sine telefoner levert på døra den 4.11.2011 - dvs. 2 uker etter bestilling.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Forhåndsbestille iPhone 5

Innleggav gmail2007 » tor 20.09.2012 18:46

Måtte ringe Apple jeg og for å spørre om de åpnet for forhåndsbestilling, og det gjorde de ikke før 28.09...
medlem i 193 måneder
 

Re: Forhåndsbestille iPhone 5

Innleggav Traktor » tor 20.09.2012 19:07

sba8585 skrev:Pratet "lenge" med en hyggelig dame hos Apple Support. Hun forklarte at det ikke ville bli noen form for pre-order av iPhone i Norge. Det at Telenor etc. starter pre-order fra midnatt av, er kun for det antallet Telenor kommer til å sette i ordre hos Apple.
Men, jeg fikk denne damen til å sette meg på en liste som gjør at jeg allerede nå har sikret meg en sort 64gb iPhone 5. :-)
Har til og med fått mail/bekreftelse på dette.


Prøvde å gjøre det samme som deg, men fikk bare til svar at det var INGEN som hadde fått satt seg opp på en slik liste, men skulle ikke forundre meg om Apple juger om dette. Det eneste hun sa var at jeg kunne sette meg opp på en liste slik at de skulle ringe meg 28. September for å ta bestillingen, jeg for min del ser ikke helt poenget i det. Videre sa henne at det uansett var lurt å bestille fra apple da man slapp å stå "hundre" timer i kø et annet sted. Og desutten måtte vist alle andre utsalgsteder bestille denne til meg etter at jeg hadde ståt "hundre" timer i kø den 28. September.
Merket jeg ble litt småkvalm og fikk egentlig lyst til å slenge på røret. Ble ikke så veldig lysten på å bestille denne fra Apple store egentlig...
Uansett blir det nok ikke noe nye iPhone på meg før lang uti oktober kjenner jeg apple rett.

Brukerens avatar
medlem i 185 måneder
 

Re: Forhåndsbestille iPhone 5

Innleggav nosey » tor 20.09.2012 19:18

Til dere som driver å sier at det ikke blir noen forhåndsbestilling på apple.no i natt/fredag morgen: selvfølgelig blir det åpnet for forhåndsbestilling! dere kommer ikke lenger frem i køen enn meg hvertfall hvis det er det dere prøver på!??

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: Forhåndsbestille iPhone 5

Innleggav Traktor » tor 20.09.2012 19:20

nosey skrev:Til dere som driver å sier at det ikke blir noen forhåndsbestilling på apple.no i natt/fredag morgen: selvfølgelig blir det åpnet for forhåndsbestilling! dere kommer ikke lenger frem i køen enn meg hvertfall hvis det er det dere prøver på!??


Hvor har du dette fra?
Vennligst vis til kilder.
Sist endret av Traktor den tor 20.09.2012 19:26, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 185 måneder
 

Re: Forhåndsbestille iPhone 5

Innleggav gmail2007 » tor 20.09.2012 19:21

Ikke jeg som sier det, men Apple Store Norge som gjør det.
medlem i 193 måneder
 

Re: Forhåndsbestille iPhone 5

Innleggav bergman » tor 20.09.2012 19:23

Er jo merkelig hvis de IKKE skal gjøre det med iPhone 5 når de gjorde det med 4S som geircito sier.

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Re: Forhåndsbestille iPhone 5

Innleggav Traktor » tor 20.09.2012 19:29

Så dere tror altså at Apple kommer til å åpne for forhånsbestilling i det skjulte? Blir gal av alt dette tullet og oppstyret Apple lager rundt lansering av ny iphone.

Brukerens avatar
medlem i 185 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]