Forhåndsbestille iPhone 5

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Re: Forhåndsbestille iPhone 5

Innleggav Hrti » man 01.10.2012 20:20

Noen som har erfaring med leveringstid til Ålesund eller omegn? Min iPhone 5 ble sendt i dag. Foreløpig status er følgende:

Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding
01.10.2012 13:06

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Re: Forhåndsbestille iPhone 5

Innleggav Nikolas » man 01.10.2012 20:54

Pallister skrev:Har samme greia jeg, ikke fått noe hentelapp enda...ringte du bare posten?

Nei, mente at det "hjalp" å mase her i tråden 8-) Hentelapp venta jeg ikke på, viste bare Posten-appen på postkontoret med en gang jeg så den var ankommet.

Dette var fra Djuice og som andre har meldt tidligere, nano-sim kommer i egen sending. Utrolig irriterende at det trolig ikke kommer før i morra. Dro derfor ned på Expert Klingenberg og fikk et nano-sim for 200 (!) kroner.
medlem i 212 måneder
 

Re: Forhåndsbestille iPhone 5

Innleggav MacBain » man 01.10.2012 21:17

Så det er bare å dra innom en telenor forhandler så får du ett nano simkort som blir aktivert med en gang?
medlem i 164 måneder
 

Re: Forhåndsbestille iPhone 5

Innleggav Nikolas » man 01.10.2012 21:39

Jepp. Nå var riktignok koblingen til Telenor nede hos Expert, så jeg måtte ringe Djuice selv og be de aktivere det nye sim-kortet, men det gikk greit.
medlem i 212 måneder
 

Re: Forhåndsbestille iPhone 5

Innleggav Graimer » man 01.10.2012 22:23

Klarte å holde meg en halv dag. Så kom kjøkkenkniven og nærmeste fil til redning :P
medlem i 191 måneder
 

Re: Forhåndsbestille iPhone 5

Innleggav Hrti » tir 02.10.2012 14:40

Er det andre som har opplevd rot med utsendelse fra Kjedehuset? Pakken min har ikke kommet seg av flekken, men har fått e-post om at den er sendt. Snakket nettopp med kundeservice og de måtte sjekke opp med lageravdelingen og skulle ta kontakt pr. epost.

Dette er grunnen til at jeg foretrekker fysiske utsalgssteder, men gjorde et unntak denne gangen da Djuice sine abbonementsvilkår var gunstigere ved kjøp fra nettbutikk.

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Re: Forhåndsbestille iPhone 5

Innleggav AmaBluray » tir 02.10.2012 15:02

Ja, samme rotet her. Fikk e-post i går formiddag kl. 10 med beskjed om at varen var sendt fra lager og en link til sporing. Nå i dag kl. 15 er det fremdeles ingen som har giddet å levere den inn til Posten. :-( Og selvfølgelig laaaaaaaang kø på 09000. Dette er svakt.
medlem i 138 måneder
 

Re: Forhåndsbestille iPhone 5

Innleggav Hrti » tir 02.10.2012 15:06

Du kan forsøke Kjedehuset direkte på tlf. 815 000 22. Min ble forresten nettopp registrert på terminal i Stokke og er da underveis. Fikk også mail tidlig i går, så mulig våre reiser i lag :)

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Re: Forhåndsbestille iPhone 5

Innleggav MacBain » tir 02.10.2012 15:08

Ett lite tips:
Fikk telefonen og simkortet i posten i dag, men ingen pin kode. Den kommer etter par dager etterpå.
Ringte telenor, satt inn kortet og tastet pin feil tre ganger, fikk så oppgitt PUK kode over telefonen. Kostet 50,-,men orket ikke vente mer :-).
medlem i 164 måneder
 

Re: Forhåndsbestille iPhone 5

Innleggav kewell79 » tir 02.10.2012 15:11

PUK koden finner du gratis på mine sider


Seff vanskelig å få til vist nytt nummer :-P
medlem i 192 måneder
 

Re: Forhåndsbestille iPhone 5

Innleggav AmaBluray » tir 02.10.2012 15:14

Hrti skrev:Du kan forsøke Kjedehuset direkte på tlf. 815 000 22. Min ble forresten nettopp registrert på terminal i Stokke og er da underveis. Fikk også mail tidlig i går, så mulig våre reiser i lag :)


Ja, min ble også nettopp registrert. Det var jaggu på høy tid. :-)
Fikk sim-kortet i dag, men ingen koder. Så nå håper jeg at både koder og telefon kommer fram i morgen. ;)
medlem i 138 måneder
 

Re: Forhåndsbestille iPhone 5

Innleggav bulls » tir 02.10.2012 15:36

Da fikk jeg også link til 32gb på Djuice.

Men vil det si at de har den på lager og sender fortløpende? Eller kan det fortsatt ta lang tid før de sender?
medlem i 156 måneder
 

Re: Forhåndsbestille iPhone 5

Innleggav Hrti » tir 02.10.2012 16:04

Bestillingslenke får du først når telefonen du reserverte er på lager og tilgjengelig for utsending :)

Edit: Er det noen her som fra før hadde all in 1-abbonement (uten "web") fra Djuice og har fått dette endret til all in 1 web på mine sider etter forhåndsbestilling fra nettbutikken? Dette skjer ikke her, og siste svar jeg fikk fra kundeservice på Facebook var at all in 1 web ikke kan kombineres med apparatbinding. Dette stemmer da vitterlig ikke. I tillegg får man ved bestilling av iPhone 5 og all in 1 web klar beskjed om at dersom man har fri bruk av data-kampanje på sitt abbonement fra før vil denne bortfalle ved bestilling av all in 1 web.

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Re: Forhåndsbestille iPhone 5

Innleggav kewell79 » tir 02.10.2012 22:26

Netonnet selger iphone 5 til 4990 kr nå
medlem i 192 måneder
 

Re: Forhåndsbestille iPhone 5

Innleggav stesun » tir 02.10.2012 22:37

kewell79 skrev:Netonnet selger iphone 5 til 4990 kr nå

Nokså nysgjerrig på hvordan de klarer det!
medlem i 138 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere