iPhone 5 i salg i Norge fredag 28. september!

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

iPhone 5 i salg i Norge fredag 28. september!

Innleggav geircito » ons 12.09.2012 20:04

Inkludert i pakken er de nye hodetelefonene!

Bilde

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: iPhone 5 i salg i Norge fredag 28. september!

Innleggav Chiang Mai 1963 » ons 12.09.2012 21:16

Gud som jeg gleder meg! Og for første gang er den hvite iPhone finere enn den svarte, så da blir det ny farge til meg.

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 

Re: iPhone 5 i salg i Norge fredag 28. september!

Innleggav suleman » ons 12.09.2012 21:19

Hva med nanosim eller microsim? Forhånd bestille ?
medlem i 163 måneder
 

Re: iPhone 5 i salg i Norge fredag 28. september!

Innleggav Gullfrode » ons 12.09.2012 21:24

@Chiang Mai 1963 Helt uenig jeg, synes 4 og 4s sin bakside var pen, denne baksiden liker ikke jeg, synes den sorte ser bedre ut.

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: iPhone 5 i salg i Norge fredag 28. september!

Innleggav daggad » ons 12.09.2012 21:29

Jeg er meget godt fornøyd med det nye designet. Flott at glasset på fremsiden nå er bedre beskyttet av metallrammen.
Synes også at den svarte var fin med den mørke rammen.
Rask prosessor, bra kamera, panorama, bedre facekamera. Ny mindre plugg som er lik på begge sider.

Minusene er foreløpig to i mine øyne:
- At den fortsatt kommer i 16gb som minste. Burde vært 32 gb..
- At 4G fortsatt virker som en fjern drøm her i Norge. (Men vi kan ikke forlange at Apple skal lage en egen telefon for Norge heller..)

Brukerens avatar
medlem i 175 måneder
 

Re: iPhone 5 i salg i Norge fredag 28. september!

Innleggav Svupp » ons 12.09.2012 21:32

Har kjempelyst på den, men først må OneCall tilby nanosim. Håper vi blir mange som maser på OneCall, eller at de av seg selv kan være raske til å levere det. Tør ikke kjøpe noe før jeg VET jeg får nano-sim-kort.
medlem i 150 måneder
 

Re: iPhone 5 i salg i Norge fredag 28. september!

Innleggav rattata12 » ons 12.09.2012 21:40

De burde begynt å bruke universal-chip som leverer LTE/4G på alle frekvenser som brukes. Tåpelig, ikke kjøp før en ny utgave kommer som støtter 4G.. Dette er hardware, så tror nok ikke det kan fikses med software update (med mindre de har den nye fra qualcom men setter limit i iOS6)
medlem i 173 måneder
 

Re: iPhone 5 i salg i Norge fredag 28. september!

Innleggav exprainy » fre 14.09.2012 7:30

OneCall sier de vil åpne for bestilling av nanosim i god tid før man får sin iPhone 5.
http://www.onecall.no/iphone/

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 

Re: iPhone 5 i salg i Norge fredag 28. september!

Innleggav Joker » fre 14.09.2012 11:30

Hvordan var det da 4S kom til Norge i fjor, kunne man bestille den ulåst fra apple.no fra første dag? Hadde håpet på å få den ulåst fra første dagen, men jeg ser at i USA så begynner de ikke med salge av ulåst før om noen uker til, I Canada og UK så selger de ulåst nå da.

Brukerens avatar
medlem i 181 måneder
 

Re: iPhone 5 i salg i Norge fredag 28. september!

Innleggav iSondre » fre 14.09.2012 11:35

Joker skrev:Hvordan var det da 4S kom til Norge i fjor, kunne man bestille den ulåst fra apple.no fra første dag?


Ja, men leveringstiden var lengre enn en evighet, så jeg avbestilte etter to ukers venting og fortsatt ikke sendt, til tross for at jeg bestilte 2 minutter etter at den ble lagt ut, og gikk heller innom Elkjøp og kjøpte den.

Brukerens avatar
medlem i 178 måneder
 

Re: iPhone 5 i salg i Norge fredag 28. september!

Innleggav Soft » fre 14.09.2012 11:48

- At 4G fortsatt virker som en fjern drøm her i Norge. (Men vi kan ikke forlange at Apple skal lage en egen telefon for Norge heller..)

4G er vel kun en fjærn drøm om du kjøper iPhone,
andre leverandører klarer jo å levere, så dette er nok desverre igjen Apple som ikke prioriterer utenfor USA
(siri, kart, 4G osv)

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: iPhone 5 i salg i Norge fredag 28. september!

Innleggav Joker » fre 14.09.2012 11:51

iSondre skrev:
Joker skrev:Hvordan var det da 4S kom til Norge i fjor, kunne man bestille den ulåst fra apple.no fra første dag?


Ja, men leveringstiden var lengre enn en evighet, så jeg avbestilte etter to ukers venting og fortsatt ikke sendt, til tross for at jeg bestilte 2 minutter etter at den ble lagt ut, og gikk heller innom Elkjøp og kjøpte den.

Hmmm, dårlig :/
Men får du kjøpt den ulåst andre plasser enn Apple store?

Brukerens avatar
medlem i 181 måneder
 

Re: iPhone 5 i salg i Norge fredag 28. september!

Innleggav Svupp » fre 14.09.2012 12:21

nei, det gjør man nok ikke. I fjor var det eneste stedet man fikk kjøpt ulåst telefon, på apple.no.
Må man ha telefonen samme dag som den kommer til butikken, så er det bare å stille seg i kø. Men kan man vente litt på en garantert ulåst telefon, så bestill hos apple.
medlem i 150 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]