Sikre seg iPhone 5 ved launch

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Re: Sikre seg iPhone 5 ved launch

Innleggav TheStian » tor 20.09.2012 23:40

Kilde?

nightking skrev:Du er klar over at den ikke kommer før 28 sept. i norge? Blir tilgjenglig å forhåndsbestille imårra
medlem i 198 måneder
 


Re: Sikre seg iPhone 5 ved launch

Innleggav Ariston » fre 21.09.2012 10:47

nightking skrev:Du er klar over at den ikke kommer før 28 sept. i norge? Blir tilgjenglig å forhåndsbestille imårra


Ja, skal forhåndsbestille den.
medlem i 186 måneder
 

Re: Sikre seg iPhone 5 ved launch

Innleggav Nightflier » fre 21.09.2012 10:58

Dinael skrev:1. Man kan kjøpe iPhone ulåst på et par andre nettsteder også (type netonnet.no), men som oftest har Apple.no de rimeligste prisene og er mest pålitelig (uten at jeg har erfaring med at netonnet.no er upålitelig).

2. Såvidt jeg vet er det ikke enda kjent om det blir micro- eller nano-SIM. Men da tar du bare kontakt med operatøren din og de vil sende deg et. Om det blir nano-SIM er det vel avhengig av operatøren når det blir tilgjengelig.

3. Dette vil nok være avhengig av når lansering i Norge blir. Jeg mener å huske det som oftest har vært åpnet for forhåndsbestilling fra Apple.no en uke før den slippes.


Snakket med Apple idag på telefon og de sa at det ikke blir mulig å forhåndsbestille Iphone 5 slik det gikk an ifjor med 4S. Bestillingen starter fredag 28.september. Ellers blir det å kjøpe med abbonnement i butikkene...(dyrt)
medlem i 139 måneder
 

Re: Sikre seg iPhone 5 ved launch

Innleggav Ariston » fre 21.09.2012 11:55

Jaha, det er jo typisk det :(
medlem i 186 måneder
 

Re: Sikre seg iPhone 5 ved launch

Innleggav nosey » søn 23.09.2012 23:07

noen her som vet om det vil bli et alternativ hvor man kan få kjøpt låst iPhone 5 i butikk, slik at den blir billigere når man bryter abonnement med en gang, enn hvis man kjøper fra apple.no. tenker da på 16 GB. la oss si at 16 GB ulåst koster rundt 5.000 på apple.no, i forhold til bruddgebyr og tlf-pris på låst iPhone.

selger eplehuset låst iPhone med telenorabonnement, onecall og netcom, og alle operatører forøvrig ,eller bare netcom f.eks.?

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: Sikre seg iPhone 5 ved launch

Innleggav tc47 » man 24.09.2012 0:52

Bare Netcom på Eplehuset osv.
medlem i 189 måneder
 

Re: Sikre seg iPhone 5 ved launch

Innleggav nosey » man 24.09.2012 18:08

Jeg regner jo med at det er det, men spør allikevel. iOS 6 er vel installert på iPhone 5 når man kjøper en nå?

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: Sikre seg iPhone 5 ved launch

Innleggav Runter vom Sofa » man 24.09.2012 18:16

nosey skrev:Jeg regner jo med at det er det, men spør allikevel. iOS 6 er vel installert på iPhone 5 når man kjøper en nå?

Ja.
medlem i 209 måneder
 

Re: Sikre seg iPhone 5 ved launch

Innleggav Traktor » man 24.09.2012 18:17

Så klart.

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: Sikre seg iPhone 5 ved launch

Innleggav nosey » man 24.09.2012 18:29

haha, takker! :)

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: Sikre seg iPhone 5 ved launch

Innleggav Fers » man 24.09.2012 18:45

Lefdal Storo holder nattåpent ser jeg.
Og de selger Telenor, NetCom og Tele2 (ref Facebooksiden deres).

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: Sikre seg iPhone 5 ved launch

Innleggav nosey » man 24.09.2012 18:54

okei takk skal du ha. men det har seg sånn, jeg vet ikke hvorfor, men jeg skal kjøpe på Eplehuset, eller apple.no, men jeg liker å kjøpe fra Eplehuset, synes det virker "beset" og mest Apple! :) noen som vet om det bare er netcom på eplehuset, eller telenor, evt, andre operatører også som selges låst til iPhone 5 der? :)

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

Re: Sikre seg iPhone 5 ved launch

Innleggav chelloo » man 24.09.2012 18:57

Snakket med eplehuset i Bergen og de kunne fortelle at de mest sannsynlig kun solgte iPhone5 låst til Netcom, akkurat som i fjor ved lansering.
medlem i 168 måneder
 

Re: Sikre seg iPhone 5 ved launch

Innleggav nosey » man 24.09.2012 19:03

okei, men hvis jeg skal kjøpe låst (noe jeg kun skal gjøre hvis det er mulig å bryte abonnement med en gang, og da få ca. samme pris eller noen hundrelapper over, enn hvis jeg kjøper ulåst fra aplle.no) så skal jeg uansett bryte abonnement med en gang. noen som vet hva billigste iPhone 5 blir ved brudd på abonnement med en gang? da snakker jeg om billigst av de abonnementene som selges med iPhone på Eplehuset! kan noen regne ut dette, hvis de ordentlige prisene på dette er lagt fram? gjerne billigste 16, 32 og 54 GB, har ikke bestmet meg for hvilken jeg skal ha enda! :)

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]