Når kommer iPhone 5?

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Når kommer iPhone 5?

Innleggav csharp » tir 12.06.2012 10:49

Hei!


Siste par årene har jeg ikke fulgt med på hva som skjer på iPhone-fronten i særlig grad, men ser det står noen artikler nå og da på ITAvisen om nye iPhone 5.

Etter å ha brukt en Nokia 8800 Arte den siste tiden, føler jeg at jeg begynner å bli klar for iPhone igjen, men vil ikke kjøpe 4s nå når 5'ern er "rundt hjørnet".

Er det noen her som har noen KVALIFISERTE gjetninger på når den evt. kommer for salg i norge? Jeg er klar over at ingen egentlig VET det, men er ute etter gode estimater her :-)

Takk for tips!
medlem i 213 måneder
 

Re: Når kommer iPhone 5?

Innleggav ddybing » tir 12.06.2012 10:50

Vil tippe det samme som i fjor. Lanseres i begynnelsen av oktober, tilgjengelig ca i slutten her i Norge :-)

Brukerens avatar
medlem i 165 måneder
 

Når kommer iPhone 5?

Innleggav ipodtouchfever » ons 13.06.2012 21:29

Som vanlig er Apple smart og lanserer den før juletider;)

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 

iPhone5, når?

Innleggav divided » man 09.07.2012 1:36

Er det noen som vet når den nye iPhone slippes?
medlem i 176 måneder
 

Re: iPhone5, når?

Innleggav dontomaso » man 09.07.2012 4:20

Det er ingen her som vet når den slippes men du kan være sikker på at når datoen slippes kommer du til å lese om det i samtlige nettaviser.

Det er vel mye som tyder på at den kommer i løpet av høsten (september/oktober) men det er bare kvalifisert gjetting.
medlem i 196 måneder
 

Iphone 5??

Innleggav Svupp » lør 21.07.2012 0:25

Noen som har hørt rykter, eller mer håndfast om hva som er på gang når det gjelder iphone 5, og når den muligens kommer??
medlem i 150 måneder
 

Re: Iphone 5??

Innleggav Dr.Pepper » lør 21.07.2012 1:30

Det blir som å spørre hva kursen på AAPL ligger neste fredag. Det er ingen som vet, rykter finnes det uendelig mange av. Det eneste vi vet er at iPhone 5 kommer, snart.

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Re: Iphone 5??

Innleggav tfx » lør 21.07.2012 9:49

Basert på tidspunkt fra tidligere lanseringer fra Apple og rykteflommen som pågår er mitt tips september/oktober :-P

Men... selvfølgelig vill gjetting :-D

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: Når kommer iPhone 5?

Innleggav arigold » søn 22.07.2012 12:50

Alt blir bare gjetning, men Macrumors.com skriver at Verizons toppsjef hintet til lansering av en ny telefon i deres fjerde kvartal, som da begynner 1. oktober. Dette kan også være Nexus det siktes til, men trolig er det iPhone 5.

Artikkelen finner du her: http://www.macrumors.com/2012/07/19/verizon-executive-potentially-hints-at-iphone-launch-in-fourth-quarter-2012/

Uansett er det ingen tvil om at den kommer snart, og før jul.

Brukerens avatar
medlem i 185 måneder
 

iPhone 5

Innleggav MarLapLar » søn 29.07.2012 20:13

Jeg har lest mange steder at det har blitt en bekreftet keynote der apple vil vise fram den nye iPhone 7. august. Er denne datoen bekreftet? Vil den komme i slutten av august istedenfor i oktober?

Brukerens avatar
medlem i 144 måneder
 

Re: iPhone 5

Innleggav freddjoh » søn 29.07.2012 20:30

De viser den ofte frem leeenge før den kommer i butikken i Norge i alle fall. Ingen vet når den kommer, men vi før den ikke først hit til Norge for å si det sånn.

Regner med at den dukker opp på høsten en gang jeg, men jeg har tatt feil før.

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Re: Når kommer iPhone 5?

Innleggav arigold » tir 07.08.2012 16:48

De fleste ryktene ser ut til å peke mot høstlansering enten i september eller oktober. De mest optimistiske ryktene peker mot lansering primo september og kanskje så tidlig som 12. september, men sannsynligvis ser vi nok en lansering i månedsskiftet september / oktober.

Det eneste som er sikkert er at man aldri vet helt sikkert med Apple. Dessuten, og dette er bare min personlige oppfatning, er det ikke sikkert at datoer for lansering fastsettes før tett opp mot faktisk lanseringsdato. Jeg vil tro at Apple benytter seg av den fleksibiliteten de oppnår ved å holde slikt hemmelig, spesielt hvis det er snakk om store oppdateringer slik vi står overfor nå.

Brukerens avatar
medlem i 185 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]