vente på iPhone 5?

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

vente på iPhone 5?

Innleggav ketl » søn 03.06.2012 14:34

har mistet min iPhone 4, burde jeg vente med å kjøpe ny til iPhone 5 kommer eller er det sannsyneligvis så lenge til at det er like greit å bestille 4S med en gang, har en midlertidig delvis fungerende 3G som reservetelefon i disse tider.. :-P
medlem i 184 måneder
 

Re: vente på iPhone 5?

Innleggav freddjoh » søn 03.06.2012 14:59

Hvorfor ikke se deg om etter en brukt 4S eller 4?

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Re: vente på iPhone 5?

Innleggav turimblar » søn 03.06.2012 16:19

Ville også ha kjøpt en billig, brukt iPhone, og så solgt den når neste iPhone kommer; senest til høsten!
medlem i 228 måneder
 

Re: vente på iPhone 5?

Innleggav gutisuperman » ons 13.06.2012 17:22

Heisann. Jeg trenger også råd om dette. Hvis ryktene om iPhone 5 stemmer (større skjerm og annerledes ladeport for å nevne det viktigste for min del), så er jeg ikke veldig interessert. Da har jeg lyst til å vente på 5ern, for så å få kjøpt 4S billigere fra Appple.

MEN, såvidt jeg vet så blir det kun 8 GB-versjonen som blir tilgjengelig (slik det nå er med Iphone 4). Tar apper som er designet for både iPad og iPhone like stor plass på iPhone som på iPad? Musikken min alene tar opp 3,5 gb, over 1/3 av lagringskapasiteten. Dermed blir 8 GB for lite, 16 GB er det jeg har lyst på.

Er det noen som vet hvilken modell av 4S som blir mulig å kjøpe når 5 kommer ut?
medlem i 155 måneder
 

Re: vente på iPhone 5?

Innleggav hsd » ons 13.06.2012 19:26

gutisuperman skrev:Er det noen som vet hvilken modell av 4S som blir mulig å kjøpe når 5 kommer ut?


Ja. Apple.
medlem i 184 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]