3Gs - langtidserfaring ?

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

3Gs - langtidserfaring ?

Innleggav Jez » fre 27.04.2012 12:44

Noen som har hatt 3Gs over en lang periode og vil dele erfaringer ? Positive/ Negative.

Fant et godt tilbud på 3Gs, men har lest en del negativ omtale , særlig dette med at batteriet blåser seg opp og ødelegger telefonen fra innsiden.
Hadde en iPhone 2G kjøpt i USA, den fungerte bra i lang tid men tilslutt ble den treg..

Alternativet til 3Gs, er Xperia Ray. Men er skeptisk til Android..
medlem i 160 måneder
 

Re: 3Gs - langtidserfaring ?

Innleggav kurka » fre 27.04.2012 14:21

Har hatt en 3Gs i tre år og ikke hatt noen problemer med den. Mulig at batterilevetiden ble kortere etterhvert, men ikke noe veldig merkbart. Så får du den rimelig så ser jeg ingen grunn til å la være å kjøpe den. Men jeg ville kanskje ha testet batterilevetiden først om det er mulig.

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: 3Gs - langtidserfaring ?

Innleggav Jez » fre 27.04.2012 15:10

den kjøpes ny på komplett. De tar 2890, syntes det virket som en god pris

*nvm kjøpte den nå uansett. iOS you win again..
medlem i 160 måneder
 

Re: 3Gs - langtidserfaring ?

Innleggav win_xp » fre 27.04.2012 16:18

Har hatt min 3GS siden lanserings dagen i norge.
Fremdeles er det min trofaste, ikke har jeg hatt noe batteritull med den heller.

eneste er vel at etter siste oppdatering forekommer det spontanreboot av tlf en gang i mellom.

Så fremdeles lever den i beste velgående og brukes mye daglig.

Brukerens avatar
medlem i 243 måneder
 

Re: 3Gs - langtidserfaring ?

Innleggav SRD » fre 27.04.2012 18:50

Jez skrev:den kjøpes ny på komplett. De tar 2890, syntes det virket som en god pris

*nvm kjøpte den nå uansett. iOS you win again..

God pris!?

Du kan for samme prisen få en telefon som er like god/bedre Iphone 4s:
http://www.prisguide.no/sok?categoryId[]=19&sort=popularity&order=desc&pg-q=&price_min=2000&price_max=2900
medlem i 204 måneder
 

Re: 3Gs - langtidserfaring ?

Innleggav Jez » fre 27.04.2012 20:08

Eneste telefonen jeg hadde vurdert på den lista måtte være N9, og den har jeg prøvd. Desverre har N9 og Lumia 800 en feil ved displayene sine. Vertikale grå striper på alle hvite/grå bakgrunner + såkalte "black spots" - ser ut som kaffeflekker under displayet når du ikke har lysstyrken på maks.. Det er synd, for ellers har Nokia laget en vakker mobiltelefon.
En av hovedgrunnene til 3Gs kontra de andre er iOS.
Ble litt sjokkert når jeg leste innlegget, trodde jeg hadde oversett en iPhone 4s til samme pris :-!
medlem i 160 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]