Kjøpe iphone 4 eller 4S?

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Kjøpe iphone 4 eller 4S?

Innleggav mrbusiness » fre 06.01.2012 12:45

Hei.

Er nå blitt kjempelei av 3GS og føler at en teknofil som meg burde ha en bedre telefon.

Har vurdert å vente på iphone 5 (som kanskje kommer til høsten), men har nå bestemt meg for å kjøpe ny tlf; enten 4 eller 4S.

Da jeg kjøpte 3GS for et års tid tilbake var det billigste å binde seg opp til et abonnement med telenor, for så å låse opp tlf og bruke mitt gamle abonnement, uten å overhode benytte meg av Telenor-abonnementet. 12 måneder gikk og telefonen var "fri".

Det jeg lurer på nå er om jeg skal gå for 4 eller 4S. Ettersom iphone 5 kommer til å bli mer revolusjonerende enn 4S, så kommer jeg nok til å kjøpe denne når den kommer ut. Derfor tenker jeg at det er tilstrekkelig å gå for en iphone 4 16 gb. På den annen side er det ikke så mye som skiller 4 og 4S i pris hos apple.no.

Hvor kan jeg kjøpe iphone 4 16 gb billigst i dag? Spiller ingen rolle om det er knyttet til et abonnement, så lenge det er telenor eller netcom, da de låser opp umiddelbart. Tele2 derimot er verre. Vet ikke engang om "Gevey" fungerer tilstrekkelig på iphone 4/4S ios 5. Noen som vet?

På forhånd takk!

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Re: Kjøpe iphone 4 eller 4S?

Innleggav androv » fre 06.01.2012 12:47

Du går jo ikke kjøpt 16GB iPhone 4 fra apple.no lenger da... kun 8GB

Brukerens avatar
medlem i 179 måneder
 

Re: Kjøpe iphone 4 eller 4S?

Innleggav turimblar » fre 06.01.2012 13:46

Hei,

Jeg tror faktisk at hvis det var meg i samme situasjon, så hadde speidet etter en pent brukt iPhone 4 på finn.no (sikkert veldig mange som selger nå etter jul), og så hadde jeg kjøpt iPhone 5 senere i år og solgt unna den brukte...
medlem i 228 måneder
 

Re: Kjøpe iphone 4 eller 4S?

Innleggav mrbusiness » fre 06.01.2012 16:07

turimblar skrev:Hei,

Jeg tror faktisk at hvis det var meg i samme situasjon, så hadde speidet etter en pent brukt iPhone 4 på finn.no (sikkert veldig mange som selger nå etter jul), og så hadde jeg kjøpt iPhone 5 senere i år og solgt unna den brukte...

For så vidt enig, men når en brukt iphone 4 16 gb ligger på 2-3000 på finn.no, og en ny 4s 16 gb ligger på 4890,- på apple.no, så er ikke valget så enkelt.

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]