Kjøpe Iphone fra Telenor

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Kjøpe Iphone fra Telenor

Innleggav Bassen » tor 24.11.2011 14:39

Er det noen som har kjøpt Iphone med kontantkort fra Telenor?
Er det noen bindingstid?
hvis det ikke er noen bindingstid, er telefonen likevel låst til Telenor?
medlem i 160 måneder
 

Re: Kjøpe Iphone fra Telenor

Innleggav HEFJELLS » tor 24.11.2011 14:58

Tror ikke det er bindingstid, men tlf er mest sannsynlig låst til Telenor. Eg ville bare tatt en tlf til Telenor for å spørre. Du kan jo også sjekke om det er billigere for deg å kjøpe iPhonen hos Apple.no (fåes uten abonnement) og kjøpe abonnement / kontantkort utenom. Bare husk at iPhone 4 og 4S skal ha microsim.
medlem i 164 måneder
 

Re: Kjøpe Iphone fra Telenor

Innleggav soviken » tor 24.11.2011 17:13

jeg tror at iPhone 4s kan kjøpes med og uten, men vis du skal ha Telenor er det jo tilbud på det nå da!

Brukerens avatar
medlem i 149 måneder
 

Re: Kjøpe Iphone fra Telenor

Innleggav Bassen » fre 25.11.2011 8:29

Det var ingen binding, men jeg måtte betale hvis jeg skulle låse opp telefonen. Jeg får vel smørre meg med tålmodighet og vente på Apple. De har leveringsdato fra 5 til 12 desember, også blir det vel noen dager ekstra p.g.a. TNT :-[
medlem i 160 måneder
 

Re: Kjøpe Iphone fra Telenor

Innleggav mobil_jenta » lør 26.11.2011 13:46

Jeg kjøpte iphone 4s fra telenor med kontantkort. Fikk telenor til å låse opp telefonen gratis da jeg fikk den og har nå en ulåst som fungerer helt fint med mitt netcom simkort :)
medlem i 156 måneder
 

Re: Kjøpe Iphone fra Telenor

Innleggav Marw » søn 04.12.2011 18:55

Bassen skrev:Det var ingen binding, men jeg måtte betale hvis jeg skulle låse opp telefonen. Jeg får vel smørre meg med tålmodighet og vente på Apple. De har leveringsdato fra 5 til 12 desember, også blir det vel noen dager ekstra p.g.a. TNT :-[


Hvor mye kostet det å få låst opp telefonen? Edit - Snakket med telenor nå, og det koster 600kr!

Brukerens avatar
medlem i 183 måneder
 

Re: Kjøpe Iphone fra Telenor

Innleggav runema » søn 11.12.2011 17:43

Hvor mye koster telefonen med kontantkort da? Kan den kjøpes over disk eller må den kjøpes på nettet?

Brukerens avatar
medlem i 207 måneder
 

Re: Kjøpe Iphone fra Telenor

Innleggav kinaitra » tir 13.12.2011 18:40

Jeg måtte heller ikke betale noe til Telenor for å låse opp telefonen :)

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]