iPhone 4S fra Apple Store, hvem leverer?

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

iPhone 4S fra Apple Store, hvem leverer?

Innleggav sebbylys » lør 29.10.2011 14:28

Hei

Jeg planlegger å anskaffe meg en iPhone 4S.
Jeg kommer mest sannsynlig til å bestille den om 2 uker på apple.no.

http://www.apple.no står det at frakt er gratis, men mitt spørsmål er; hva slags postordning bruker dem?
Kjøpte en Macbook for noen år siden, og da brukte dem ikke Posten husker jeg.

Er det mulig å avtale når man får den på døren evnt? Tviler på at de legger den i postkassen.

Takk for svar! Fint med evnt. tidligere erfaringer.
medlem i 153 måneder
 

Re: IPHONE 4S FRAKT FRA APPLE

Innleggav Wavelength » lør 29.10.2011 14:34

Det kommer an på hvor du bor. Men siden du fikk fra Posten sist får du nok det nå også.
Posten skal ringe før de leverer, men det hender de er dårlige på det. Ofte legger de hentelapp så du kan hente den på nærmeste postkontor.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 177 måneder
 

Re: iPhone 4S fra Apple Store, hvem leverer?

Innleggav freddjoh » lør 29.10.2011 14:37

De bruker vel helst TNT eller UPS. De skal levere til deg på døra. Er du ikke hjemme, leverer de den på postkontoret og du kan hente den der.

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Re: iPhone 4S fra Apple Store, hvem leverer?

Innleggav sebbylys » lør 29.10.2011 14:39

Ok, takk for svar.
Husker de prøvde å levere på idiotiske tider forrige gang, men det hindrer ikke kjøp av iPhone 4S.
medlem i 153 måneder
 

Re: iPhone 4S fra Apple Store, hvem leverer?

Innleggav bzzlink » lør 29.10.2011 15:44

Jeg pleier å oppgi leveringsadresse på jobben. Der er det alltid noen til å signere.
medlem i 193 måneder
 

Re: iPhone 4S fra Apple Store, hvem leverer?

Innleggav Wavelength » lør 29.10.2011 15:56

freddjoh skrev:De bruker vel helst TNT eller UPS. De skal levere til deg på døra. Er du ikke hjemme, leverer de den på postkontoret og du kan hente den der.


Ja, de stedene TNT/UPS kjører så. Men for store deler av landet sender TNT/UPS videre til Posten (siden de må levere til alle adresser i Norge).

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 177 måneder
 

Re: iPhone 4S fra Apple Store, hvem leverer?

Innleggav Mads7 » lør 29.10.2011 17:45

Jeg har opplevd at jeg har fått beskjed om å være hjemme en hel dag, mellom 8-17, for å få en pakke levert på døra. Det kjedelige var at jeg ikke gadd være hjemme, så jeg tok en tur til butikken (som er nærmeste nabo), og var der 10 min. Iløpet av de 10 min jeg var borte, hadde han fra TNT vært der. Det fant jeg ut ved hjelp av sporingssystemet dems på nettet. Ingen lapp på døra, ingen telefon. Og dette var på en fredag, så de kunne ikke komme før på mandag. Og igjen måtte jeg være hjemme hele dagen, for at skulle kunne komme en gang mellom 8-17.

Sinnsykt irriterende

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron