Hva er en iphone 1 verdt?

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Hva er en iphone 1 verdt?

Innleggav retsirhc » tir 25.10.2011 21:32

Har en iPhone 1 16gb som ikke er i bruk lenger. Får man noe penger for de lenger, eller er det bare og beholde den? Hva kunne man evt solgt den for? Batteriet er utrolig nok veldig bra enda. Holder 2 dager ca, ved vanlig bruk. Ett par riper og slitt på baksiden, skulle vel bare mangel da den har vært i bruk i snart 4 år!!
medlem i 194 måneder
 

Re: Hva er en iphone 1 verdt?

Innleggav ipodtouchfever » tir 25.10.2011 21:38

Jeg ville spart den og heller solgt den om noen tiår;)

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 

Re: Hva er en iphone 1 verdt?

Innleggav Rivrusk » tir 25.10.2011 21:43

Jeg ville også beholdt den. Altid gøy å ha et minne fra førsteutgaven av et produkt! Kan sikkert være lurt å slå den på og lade den av og til slik at batteriet blir "vedlikeholdt"
medlem i 201 måneder
 

Re: Hva er en iphone 1 verdt?

Innleggav retsirhc » tir 25.10.2011 22:52

Fint og høre andre sin mening. Blir nok til at jeg beholder den, for nostalgien sin skyld. Det er jo egentlig en "ubruklig" mobil til alt annet en og ringe med. Alt går i slow motion i forhod til 4s'n. Etter at jeg fikk 4s så skjønner jeg egentlig ikke hvordan jeg har holdt ut med den så lenge.
medlem i 194 måneder
 

Re: Hva er en iphone 1 verdt?

Innleggav Rivrusk » tir 25.10.2011 22:59

Har du brukt den helt til nå??? Da må jeg si meg enig med deg, jeg forstår heller ikke hvordan du har holdt ut med den! :-)
medlem i 201 måneder
 

Re: Hva er en iphone 1 verdt?

Innleggav crazysteppy » ons 26.10.2011 0:11

Om du finner ut at du vil selge den, så si ifra, hadde vært morsomt å hatt en gang i framtiden når jeg får unger og sånt!

"Sånn her hadde pappa når han var ung".. Haha :-P
medlem i 188 måneder
 

Re: Hva er en iphone 1 verdt?

Innleggav retsirhc » ons 26.10.2011 11:42

Har brukt den helt til nå. Hadde tenkt og kjøpe iPhone 4 når den kom, men det drøyde. Plutslig ble det jul og så vår. Da fant jeg ut at jeg skulle vente på "iPhone 5". Men nå klarte jeg ikke og vente på at den skulle bli lansert i Norge. Så kjøpte en iPhone 4s fra USA. Har ikke angret 1 sekund for og si det slik.
Helt fantastik telefon. Den er så utrolig rask. Samtidig som det er morro med Siri, som fungerer veldig bra.

Blir til at jeg beholder den gamle foreløpig.
medlem i 194 måneder
 

Re: Hva er en iphone 1 verdt?

Innleggav ddybing » ons 26.10.2011 12:15

Har samme modellen. Bruker den daglig. Skal kjøpe ny, mrn har lyst til å beholde den. Morro å ha :P

Brukerens avatar
medlem i 165 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]