I kø hos telenor.no

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Re: I kø hos telenor.no

Innleggav Tadeus » tir 08.11.2011 21:15

Har forsøkt å bestille sort 4S 32GB 8 ganger idag, men ender opp med "systemfeil, forsøk igjen" etter betalingsbekreftelsen hver gang. Har forsøkt med forskjellige kort, både gjennom egen router og via 3G.

Flere som opplever det samme hos Telenor igår/ idag?
(Frustrert...)
medlem i 185 måneder
 

Re: I kø hos telenor.no

Innleggav Air_walk » tir 08.11.2011 22:15

Hadde problemer selv. Fikk systemfeil etter jeg hadde bekreftet i nettbanken. I mitt tilfelle fungerte når jeg brukte Chrome isteden for Safari.

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Re: I kø hos telenor.no

Innleggav bruiseprestine » tir 08.11.2011 22:29

Fikk systemfeil etter betaling men pengene er reservert på kto, har også fått ordrebekreftelse, men linken til "følg din bestilling online" leder til en tom ordrebekreftelse-side med masse linjestreker. Fikk også ganske raskt melding fra telenor til mitt eksisterende telenor abn at "et nytt abn med tlf nr XXXXXXXX er opprettet" på meg (kontantkort). På bakgrunn av alt dette vil jeg vel gå ut i fra at bestillingen er i orden? hvis ikke er det noen som har link til en hvit iphone 4S 32GB, min link har gått ut...

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

I kø hos telenor.no

Innleggav krokan » ons 09.11.2011 0:09

Mest sannsynlig må du bestille på nytt. Det samme skjedde til meg også i dag, og de kunne ikke finne bestillingen min, men beløpet er reservert på konto. Bare å stille seg i kø igjen.

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: I kø hos telenor.no

Innleggav bruiseprestine » ons 09.11.2011 5:12

Har bestilt på nytt. Samme denne gangen. "Det har oppstått en systemfeil. Vennligst prøv igjen." -Etter at pengene er reservert for 2. gang OG ny ordrebekreftelse.

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: I kø hos telenor.no

Innleggav krokan » ons 09.11.2011 10:51

Du bruker ikke tilfeldigvis Skandiabanken? Jeg har brukt den begge gangene min bestilling har gått skeis.

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: I kø hos telenor.no

Innleggav bruiseprestine » ons 09.11.2011 11:05

Dnbnor.. snakket med både kjedehuset og banken, så har fått slettet alle reservasjoner i kortet. venter på tegn om at bestillingssidene er oppe og går igjen før jeg prøver en gang til. I mellomtiden skal jeg prøve å få kjøpt over disk i stedet.

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: I kø hos telenor.no

Innleggav desibabu » ons 09.11.2011 12:13

Noen som vil ha en iphone 4S 32GB så har jeg en.
Kjøpte i butikk men så har jeg ombestemt meg og holder meg til min trofaste iphone4.
Telefonen er kjøpt med abn men du får selvfølgelig uten abn og ferdig opplåst!
Har betalt 4400kr + 349kr/mnd så vennligst ikke gi meg et bud jeg blir frustrert av.
Telefonen er på Lørenskog og kan hentes allerede ikveld!!!
medlem i 183 måneder
 

Re: I kø hos telenor.no

Innleggav Tadeus » ons 09.11.2011 19:35

Da har jeg endelig kommet gjennom, etter hva jeg tror ble 13 forsøk som endte med systemfeil etter at bestilling var gjort med DnbVisa eller MasterCard. Når nå bestillingen har gått gjennom ser jeg at det skjer noe ganske fort, allerede sendt fra lager. Så til dere som sliter med det samme, det er bare å forsøke igjen etter en stund (litt tid før feilordren er fjernet, så samme lenke kan brukes igjen).

Her er en ubrukt lenke for sort 32GB om noen vil ha, lykke til.
http://lansering.telenor.no/redirect?gu ... b81eeb025f
medlem i 185 måneder
 

I kø hos telenor.no

Innleggav krokan » ons 09.11.2011 19:38

Nå er det vel de færreste som har bortimot 100000 disponibelt for å få kjøpt en iPhone.

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: I kø hos telenor.no

Innleggav bruiseprestine » ons 09.11.2011 19:56

Tadeus skrev:Da har jeg endelig kommet gjennom, etter hva jeg tror ble 13 forsøk som endte med systemfeil etter at bestilling var gjort med DnbVisa eller MasterCard. Når nå bestillingen har gått gjennom ser jeg at det skjer noe ganske fort, allerede sendt fra lager. Så til dere som sliter med det samme, det er bare å forsøke igjen etter en stund (litt tid før feilordren er fjernet, så samme lenke kan brukes igjen).

Her er en ubrukt lenke for sort 32GB om noen vil ha, lykke til.
http://lansering.telenor.no/redirect?gu ... b81eeb025f



Har du fått mail på at phoonzen er sendt? min ene ordre som jeg fikk feilmelding på har jeg fått bekreftet fra kundesenteret at har gått igjennom og skulle sendes ut idag ("bestillingen din er sendt til plukk, så gutta på varelageret pakker den as we speak") men jeg har ikke fått noen mail med at varen er sendt eller sporingsnummer. Linken til "følg din bestilling" i ordrebekreftelsen på den ordren kundesenteret sa gikk igjennom funker heller ikke.

?

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: I kø hos telenor.no

Innleggav butare » ons 09.11.2011 20:48

Fikk telefonen jeg bestilte på fredag i dag. Bestilte en ny telefon som skal gis bort i julegave. Merket meg at jeg ikke måtte vise legitimasjon når jeg hentet forsendelsen. Signatur er alt som skal til..

Edit: Bruker det gamle simkortet som er ihverfall 1 år gammelt. Har ingen problemer. Aktiviserte telefonen via Itunes. I og med at jeg kjøpte telefonen med kontantkort var det også en smal sak å låse opp telefonen.
medlem i 198 måneder
 

Re: I kø hos telenor.no

Innleggav bruiseprestine » tor 10.11.2011 9:08

Bestilte igår 9. november. Fikk aldri sporingsnummer på mail, men ringte kjedehuset idag ved åpning og de kunne gi meg et sporingsnummer. Forventet levering i morgen 11. november, men er jeg heldig får jeg den allerede idag (bor på øvre-romerike) EN dag etter bestilling.

Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt
10.11.2011 04:09 0024 OSLO
Sendingen er innlevert til terminal og videresendt
09.11.2011 20:18 3169 STOKKE

:-)

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: I kø hos telenor.no

Innleggav butare » tor 10.11.2011 9:10

Jeg hentet ut pakkelappen via sporingen til posten. Den dukker opp når pakken er mottatt på postkontoret. Hvis du venter på pakkelappen i posten, kan du tape 1 dag hvis du er uheldig.
medlem i 198 måneder
 

Re: I kø hos telenor.no

Innleggav bruiseprestine » tor 10.11.2011 9:20

gjør alltid det samme selv ved pakker fra posten. beskjed om når pakken er registrert på postkontoret får jeg fra den brilliante appen "Leveringer" fra junecloud, anbefales!


Edit:
Er veldig glad jeg avbestilte fra Apple Store og bestilte hos Telenor i stedet, EN DAG fra bestilling til mottatt iPhone 4S!

Sendingen er ankommet Xxxxxxxx postkontor
Siste hentedato: 24.11.2011
10.11.2011 17:38 9999 XXXXXXXX
Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt
10.11.2011 04:09 0024 OSLO
Sendingen er innlevert til terminal og videresendt
09.11.2011 20:18 3169 STOKKE

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]