iPhone 4S i London

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

iPhone 4S i London

Innleggav Jonaldo93 » tor 13.10.2011 19:30

Åker til London ikveld. Tenkte jeg skulle plukke med meg et par iPhone 4S.

Er det noen som vet sånn cirka hvor mye folk det kommer til å være ved Apple Store? Hvor mye telefoner kommer det til å være tilgjengelig? Hvis jeg er der 8, kommer jeg til å få iPhone?

Tar gjerne i mot noen meninger :-D

Brukerens avatar
medlem i 177 måneder
 

Re: iPhone 4S i London

Innleggav Dorkfish » tor 13.10.2011 19:35

Slik var det i fjor. Sikkert ikke så langt unna i år heller.: http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/ ... adget.html

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 


Re: iPhone 4S i London

Innleggav Jonaldo93 » fre 14.10.2011 17:42

Sto cirka 2 timer i kø, fikk akkurat det jeg ville. Var faktisk utrolig god stemning der, og mye liv og røre. :-D

Kjøpte 1 til meg selv + 1 extra.

Så.... Hvis noen er keene på en iPhone 4S 32 GB Black, så bare å PM meg ASAP. Selger til høystbydende. ;)

Brukerens avatar
medlem i 177 måneder
 

Re: iPhone 4S i London

Innleggav glorious » fre 14.10.2011 18:40

Hvordan er det med SIM-lock, jailbreaking osv? Kan man bare slenge inn et norsk SIM-kort og bruke den som om man har kjøpt den i Norge? :)

Edit: Ser nå at Apple Store i UK selger dem SIM free, så da regner jeg med at telefonen er åpen og bare til å bruke? Sender deg en PM :)

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Re: iPhone 4S i London

Innleggav karving » lør 15.10.2011 19:24

Er det noen her som har erfaring med å bestille / reserve iPhone, for så å hente den på en Apple Store i London?
medlem i 205 måneder
 

Re: iPhone 4S i London

Innleggav Chiccicherry » søn 16.10.2011 23:24

Jeg er keen på en dersom noen har en iphone 4s white til salgs, eller om noen har et tips til en link jeg kan kjøpe fra i london etc... :D

Brukerens avatar
medlem i 168 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]