Hmm.. her er det no humbug på gang:
Jeg kjøpte en 3G iphone 16GB med iTalk small fra netcom 12.jan til 2299,-.
Forventet deretter å måtte betale 2700,- i bruddgebyr pluss 399,- for første måned.
Tenkte jeg like gjerne kunne avvente et par uker med å bryte abonnementet siden jeg uansett måtte betale for første måned - pba erfaringer fra forumet skulle dette gå fint. 1.feb ringte jeg og avbestilte, og fikk en overraskende regning et par dager senere: (tenkte egentlig å safe å gjøre det 31.jan, men glemte det - uansett irrelevant, ref. bildet under)
Som dere kan se er bruddgebyret lik 3099,- (tenkte først alt ok 2700+399..), men i tillegg kreves det ~250,- for de 18 dagene abonnementet var aktivt. Ser altså ut til at Netcom har endret system, noe jeg tapte et par-tre hundre på..
PS: Aldri bruk datatrafikk i utlandet