Pris på iPhone med bruddgebyr

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav ivan_danko » tir 28.07.2009 23:46

32GB:
Dine priser
FriPrat 2890
FriHet 2890
SuperPluss 3290

Priser fra telenor.no
FriPrat 3290
FriHet 3290
SuperPluss 3690

http://nettbutikk.telenor.no//ProductSubscription.aspx?varekategoriid=mobiltelefoner3&varekat=MOBIL&vareid=IPHONE32GTELENOR.NOB


16GB:
Dine priser
FriPrat 2190
FriHet 2190

Priser fra telenor.no
FriPrat 2290
FriHet 2290

http://nettbutikk.telenor.no/ProductSubscription.aspx?vareid=IPHONE3GSTELENOR.NOB&varekategoriid=mobiltelefoner3&varekat=mobil
medlem i 185 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav andbjo » tir 28.07.2009 23:49

Ok, de prisene jeg har er hentet fra artikkelen om telenors priser på ipod1s forside.
medlem i 183 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav Alvenes » ons 29.07.2009 22:14

ivan_danko :
Disse prisene du har. Hvor mye må man betale i tilleg for å bryte abonnementet. :-)
medlem i 192 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav Alvenes » ons 29.07.2009 22:14

ivan_danko :
Disse prisene du har. Hvor mye må man betale i tilleg for å bryte abonnementet. :-)
medlem i 192 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav ivan_danko » ons 29.07.2009 22:17

Jeg vet ikke hva bruddgebyrene er, men hvis du søker på forumet så finner du de.
medlem i 185 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav SirMsh » ons 29.07.2009 22:46

Her er alle prisene for iPhone 3GS, men avbruddsgebyr:

http://www.dinside.no/819396/billigst-iphone-3gs-fra-chess
medlem i 190 måneder
 

Oppsummering: Kjøpe iPhone 3GS 32Gb UTEN ABB i Norge

Innleggav deciBel » søn 02.08.2009 18:15

Jeg prøver å bli klok på hvor mye jeg må betale for en iPhone 3GS 32 Gb, samt fremgangsmåten å gjøre dette billigst mulig på... Har lest meg side opp og side ned både i og utenfor forumet uten at jeg har fått noe særlig håndfast svar...

Jeg skal kun ha billigste totalpris for telefon, Inkl dette avbruddsgebyret, ferdig og klar for alle opratører. Lovlig åpnet.

Regner med at det nå er noen her som allerede har fått kjøpt seg sin egen telefon - fri for binding, og fri for nedbetalingsfellen, Kanskje også fått erfare "fallgruvene"...

I og med at jeg skal kjøpe 3 stk telefoner blir dette en del penger, og søker derfor hjelp hos dere iphone eksperter her inne om sakkyndig hjelp :)


Takker for alle svar
medlem i 177 måneder
 

Re: Oppsummering: Kjøpe iPhone 3GS 32Gb UTEN ABB i Norge

Innleggav Traktor » søn 02.08.2009 18:22

Kjøp iphone med superpluss fra telenor, ikke betal avbrudsgebyr, la heller abonemange løpe ut, med en gang du kjøper telefonen ringer du telenor og ber de låse den opp så du kan bruke andre opratører, dette er gratis så lenge du beholder ditt eksisterende abonemang, noe som du gjør. med en gang de tolv månende har gått sier du opp superpluss fra telenor. Så vidt jeg hvet er dette den billigste måten. Men om du absolut ikke vil ha abonemang betaler du bare brudgebyret, det blir nesten 1000 kr dyrere tror jeg.

Brukerens avatar
medlem i 185 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav lrevje » man 03.08.2009 19:10

Vil de låse den opp for deg, selv om du er i binding med de?

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav Twinflower » man 03.08.2009 19:15

lrevje skrev:Vil de låse den opp for deg, selv om du er i binding med de?



japp.

go figure why :)

Brukerens avatar
medlem i 178 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav lrevje » man 03.08.2009 19:24

Det var jo flotte greier! Da bestiller jeg :D

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav murrey » tir 04.08.2009 1:46

Fulgte rådet til Traktor!
Ble en 16GB 3GS til 2690 med SuperPluss fra Telenor til 129 kr pr mnd som jeg lar gå i 12 mnd.
Med frakt på kr 19 ender jeg opp med en totalpris på 4257.. Sweet spør du meg!
Så er det bare å holde ut noen uker med 1.gen til Telenor får inn godsakene på lager igjen!
medlem i 189 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav lrevje » tir 04.08.2009 15:48

Ikke at jeg ikke stolte på han som sa Telenor ville låse opp telefonen så lenge du var i binding, men det var liksom for godt til å være sant. Så jeg tok en telefon til Telenor og fikk det bekreftet. Så lenge du er i binding bryr Telenor seg ikke om hva slags SIM du har i telefonen. Nesten for godt til å være sant. De må jo tape penger på at jeg ikke bruker (og overbruker) mitt abonnement til 129,- pr mnd? Uansett er det flotte greier! Takk igjen for tipset - og beklager min skepsis :D

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav Twinflower » tir 04.08.2009 15:49

Flott at det fremdeles finnes oppegående mennesker som ikke tar alt de finner på et internettforum for god fisk :)

Brukerens avatar
medlem i 178 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav lrevje » tir 04.08.2009 16:33

Hadde jeg giddet å lese litt på telenor.no hadde jeg også fått det svart på hvitt:
Hva koster det å få ut operatørlåskoden?
Operatørlåste mobiltelefoner er som regel rimeligere enn telefoner som ikke er låste. De er låste i tolv måneder. Etter tolv måneder kan du hente ut koden for åpning uten kostnad.

Har du inngått en tolv måneders avtale i forbindelse med kjøp av ny mobiltelefon, får du koden uten kostnad selv om avtaleperioden ikke er utgått.

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]