Pris på iPhone med bruddgebyr

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav Stian1301 » ons 03.03.2010 15:02

Så lenge man kjøper iphone med binding så må man ikke betale bruddgebyr for å få den åpnet for andre operatører!
Kjøpte selv iphone med superpluss på telebutikken her om dagen og da ringte selgeren til telenor og fikk den åpna slik at da jeg kom hjem kunne jeg bruke mitt onecall abb.
Det eneste er at jeg selvfølgelig må betale 129kr pr mnd i et år!
medlem i 183 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav havardr » man 08.03.2010 16:37

Kjøpte med superpluss på Telebutikken? Har ikke de kun Netcom? :S
medlem i 196 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav comp » tir 23.03.2010 13:09

Hva er billigste abb. for å skaffe iphone 3gs 32 gb nå? Telenor eller netcom?

Noen som vet nå som telenor sitt superpluss er avsluttet?

Tenker altså på metoden med bruddgebyr og ev.t betale 1 mnd av abb.+tlf pris.
medlem i 168 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav Humbro » fre 26.03.2010 15:18

Har redigert prisoversikt-regnearket litt –- lagt inn noen priser for Chess, og fjerna de Chess-abonnementene som tydeligvis ikke er tilgjengelige for iPhone lenger.

Burde det ikke vært lagt inn en link til regnearket i første post i denne tråden? Jonkrista?
medlem i 221 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav emre5 » tor 22.04.2010 16:05

Kan bekrefte at det funker som smør å ta en kjapp mail til Djuice etter innkjøpt telefon, så åpner de operatørlåsen. Da blir totalen 2800 kr for telefonen + 12 måneder med 175 kr.

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav kenken » tir 29.06.2010 9:03

Noen som vet hvor det er billigst å kjøpe opplåst 3GS nå? Regnearket er ikke oppdatert siden 17.03..

Takk!

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav fowler85 » fre 30.07.2010 8:38

Stian1301 skrev:Så lenge man kjøper iphone med binding så må man ikke betale bruddgebyr for å få den åpnet for andre operatører!
Kjøpte selv iphone med superpluss på telebutikken her om dagen og da ringte selgeren til telenor og fikk den åpna slik at da jeg kom hjem kunne jeg bruke mitt onecall abb.
Det eneste er at jeg selvfølgelig må betale 129kr pr mnd i et år!


Om dette er riktig vil man da kunne kjøpe iPhone 4 32GB for 5338,- om man går for SuperPluss? http://nettbutikk.telenor.no//Mobiles-IPHONE32TELENOR.NO4B.aspx
medlem i 173 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav DADDY » tir 03.08.2010 10:06

hei, finnes det en oppstilling for iphone 4?

kunne vært nyttig.

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav TheEdge24 » tir 24.08.2010 22:06

Jeg har lagt av en iPhone 4 hos Mobildata, de forhandler telenor. Hvilket abonoment må jeg velge for å få det billigst mulig. Har ikke tenkt å bruke det aboe jeg kjøper den med. Bryte det så fort som mulig mao.

Brukerens avatar
medlem i 168 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav turimblar » ons 25.08.2010 10:33

Mobildata på nett var utrolig sparsomme med prisopplysninger, og et Google-søk avslørte svært lite. Med mindre noen med inside-informasjon bidrar her, så ville jeg spurt Mobildata om en oversikt med alle tilgjengelige abonnementer og hva totalprisen for en iPhone 4 er med 12 måneders binding.
Som regel sparer man på å ha binding i 12 mnd, og heller bryte etter endt binding. Fra dag 1, kan du ringe Telenor og be dem fjerne operatørlåsen, og dette koster ikke noe ekstra. De trenger bare telefonnummeret ditt (tilknyttet Telenor) og IMEI til iPhonen.
Deretter kan du benytte et annet SIM-kort og annet nummer fra annen operatør.
medlem i 227 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav TheEdge24 » ons 25.08.2010 15:48

Så om jeg forstår deg rett, så burde jeg gå for det abonomentet som har billigst månedspris og bare la det ligge i 12mnd?

Brukerens avatar
medlem i 168 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav 2mass » tor 26.08.2010 16:24

Ja :-)

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav User » tor 26.08.2010 17:30

Hvem i all verden vil kjøpe telefon med binding nå når Apple selger frie telefoner på Apple.no?

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav 2mass » tor 26.08.2010 17:50

De som har lyst til å spare penger, og alikevel ha muligheten til å bruke akkurat det abbonementet de vil.

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav User » tor 26.08.2010 19:25

Her er det snakk om å kjøpe telefon med abonnement, så legge simkortet på hylla for å bruke ett annet abonnement. Da ender du opp med pris på subsidiert telefon + abonnement i 12 mnd som ikke skal brukes(=høyere pis en ulåst telefon fra Apple.no) + abonnementet du faktisk skal bruke = what the hell? Hvordan er det billigere?

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]