Pris på iPhone med bruddgebyr

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav Luchi » tor 13.08.2009 15:47

Har akkurat hentet en hvit 3GS - 16 GB på Telekiosken på nysenteteret på Jessheim.
De hadde flere 16 og 32 GB... Ureserverte !!!
Visste ikke hva jeg skulle med 32 GB siden jeg ennå ikke har klart å bruke det jeg har på min 3G 16 GB...
For min 3GS 16 GB betalte jeg 3.799.- så kommer Telenor superpluss på 129.-pr mnd i 12 mnd. Totalt 5.347.-
Dumt kjøp ?

Nå skal jeg ta vare på mine gamle SMS på min gamle 3G og gjøre denne klar for salg
medlem i 176 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav hakani8 » tor 13.08.2009 22:22

Rart at det kostet deg så mye, skal i grunn koste 4038 for 16gb 3gs med telenor superpluss
medlem i 193 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav xExisioNx » lør 15.08.2009 15:22

Rart er det vel egentlig ikke, for det er den prisen telekiosken butikker driver med (ikke netbutikk)Mn var kanskje et pitelitt dumt kjøp da du kan kjøpe iphone med XL abbonemente for 1 kr og bryte for 4800 Denne prisen er dt uansett hvilken som helst butikk inkludert telekiosken(99% sikker på det)


Og luchi du har kanskje skrevet innpå feil tråd, i og med det du skriver om har ingenting med bruddgebyr å gjøre :P
medlem i 176 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav hakani8 » lør 15.08.2009 17:13

Noen som vet billigste alternativ fra telehuset?
medlem i 193 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav Falken100 » man 24.08.2009 15:29

Hallo folkens!
Min 1 generasjons iphone har gått til h...... og jeg vil ha ny. Er litt forvirret om lagerstatus og billigste måte å gjøre dette på, så jeg spør... (fåkk meg som ikke orker å lese hele tråden)

1. Er det noen i dette landet som har 3gs på lager per i dag?
2. (Jeg skal bruke Chess) Er det Telenor superpluss som er billigste måte å gjøre dette på? (altså få telefonen låst opp og bryte abonnementet?)

Oppsummert: Hvis jeg bestiller i dag - Når har jeg godsakene?
medlem i 196 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav Luchi » tor 27.08.2009 22:43

xExisioNx skrev:Rart er det vel egentlig ikke, for det er den prisen telekiosken butikker driver med (ikke netbutikk)Mn var kanskje et pitelitt dumt kjøp da du kan kjøpe iphone med XL abbonemente for 1 kr og bryte for 4800 Denne prisen er dt uansett hvilken som helst butikk inkludert telekiosken(99% sikker på det)


Og luchi du har kanskje skrevet innpå feil tråd, i og med det du skriver om har ingenting med bruddgebyr å gjøre :P


Beklager om det var feil tråd, men å kjøpe denne telefonen med Superpluss hvor jeg åpner telefonen for andre SIM-kort og deretter bare betaler de 129.- ganger 12 mnd og så avbryter er jo på en måte likt bruddgebyr...

Fikk et godt tilbud på 3GS telefonen så jeg solgte den... 8-)

Men nå ser jeg etter XL abb for 1 kr og så bryte for 4800.
Det er vel det som er det billigste for 16 GB og 790.- for 32 GB...

Takk for hjelpen :bitchin:
medlem i 176 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav Uluen » ons 02.09.2009 16:28

Falken100 skrev:Oppsummert: Hvis jeg bestiller i dag - Når har jeg godsakene?
Oppsummert: Det er det ingen som vet, uansett hva de måtte finne på å si :rolls eyes:

Jeg snakket akkurat med Telenor KS, de purrer på Apple daglig uten å få noe skikkelig svar.
De får inn noen (400?) nå og da men det er veldig lange ventelister, noen som bestillte i juli har enda ikke fått sine telefoner, heh.

Før jul, antageligvis :-D
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav DADDY » søn 04.10.2009 17:50

jonkriska skrev:Har lagd en oversikt over kostnadene ved de forskjellige abonnementene + bruddgebyr. Kan hende noen opplysninger er feil, så si i fra hvis jeg må rette på noe :) !

Bilde


er denne ajour? :-/

flott om 1. post inneholdt fasit, er pes å lese ørten sider med meninger... :bitchin:

lat i dag

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav iElg » tir 13.10.2009 18:01

Hei,

Er det noen som har en oppdatert prisliste på både iPhone 3G og 3GS ink bruddgebyr nå?
Hva vil bli det billigste alternativet?
medlem i 184 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav frawol » fre 13.11.2009 15:53

Hva med å lage et slikt åpent regneark på f.eks google docs, der vi brukerne på forumet her kan legge inn en komplett oversikt over iphone prisene til telenor, netcom og chess med bruddgebyr for de forskjellige abonnement?

Slik kan det også konstant holdes oppdatert og det vil være en enkel og oversiktlig måte å navigere i jungelen av iphone priser og abonnement m/bruddgebyr. Vi kan kanskje lage et eget "sticky" emne til dette med link til regnearket hvor alle som vil kan gå inn å oppdatere? Det må da være mulig i 2009....?


EDIT:

Nå kommer jeg andre i forkjøpet:

http://spreadsheets.google.com/ccc?key= ... xUlE&hl=no

Her har jeg laget et åpent regneark i google docs hvor ALLE kan gå inn å redigere slik at vi sammen kan holde orden på iphone priser, abonnement og bruddgebyrer. Du trenger ikke engang en googlekonto for å gå inn å redigere!

Håper dette kan bli et bra samarbeidsprosjekt 8-)

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav Humbro » man 23.11.2009 17:10

Det regnearket var ganske tomt gitt…
medlem i 222 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav moijk » man 11.01.2010 16:29

er det 16 eller 32gb utgaven det regnarket er for?

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav Humbro » tir 12.01.2010 12:29

Ikke så tomt lenger, så bra!

Kanskje en idé å dele opp i kolonner for 3G og 3GS, 16 og 32 GB. Og ei celle som sier oppdatert dato sånn og sånn kunne vært lurt (går an å gå på fil -> se endringslogg, men det er litt knot).
medlem i 222 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav Humbro » søn 24.01.2010 14:34

Dette blir jo bedre og bedre! Men det kan da ikke stemme at 3GS med iTalk large er billigere som 32GB enn som 16GB? Glemt å regne inn første månedspris for 32GB?
medlem i 222 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav frawol » tor 18.02.2010 13:49

Syns dette blir bedre og bedre jeg også! Supert av de som har oppdatert regnearket. Finfin måte å holde løpende oppdatering på priser....! :bitchin:

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]