Pris på iPhone med bruddgebyr

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav vetsem » ons 13.05.2009 10:12

Snober21 skrev:Dere opererer med feil bruddgebyrer.. Dere må ha det riktig.. plus og regne med etablering for nye kunder på 200,-

Bilde


Hva med et litt større bilde? :P
medlem i 187 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav Snober21 » tor 28.05.2009 18:40

er ikke så rå på og poste bilder.. prøver på ny men siden bildne kan kun bli 500px så blir de ikke så store

Bilde

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav turimblar » tor 28.05.2009 22:22

dette kommer seg, men et tips er at du går i menylinjen på denne siden; der ser du en fane med en pil ned og i1
der finner du en veldig fin bildetjenste; Bildr for sånne ting som dette

kult at du har tatt deg tid til å lage oversikten :-)
medlem i 228 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav Børhaug » ons 03.06.2009 20:34

Hei godt folk.

En stund siden jeg har undersøkt dette markedet men jeg skal snart kjøpe bursdagsgave til min mor. Tenkte en iPhone 3G, eventuelt 3 gen om den dukker opp snart. Hvilken leverandør og med hvilket abonement er det som folk anbefaler for tiden?


EDIT: Tenkte først og fremst å kjøpe den fri. Noen fordeler ved de ulike utsalgsstedene. Service osv.

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav turimblar » tor 04.06.2009 9:24

med mindre din mor er en gadgetsuperfreak som må ha det nyeste, så vill jeg ventet til den nyeste blir lansert innen 1 uke til 1 1/2 måned (det sies at den lanseres nå i juni allerede [9.-12.] og noen sier 17. juli; rykter selvsagt), og deretter kjøpt dagens iPhone 3G på f.eks finn.no e.l.
regner med at du kan gjøre et varp på nesten eller helt ubrukte telefoner da.
medlem i 228 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav fors1 » tor 04.06.2009 11:04

Dine penger har laget en oversikt over hvordan få seg billigst mulig iPhone (inkludert forbruk). De har satt opp et par vanlige bruksmønstre, og sammenlignet om det er billigst å bruke telenor / netcom, eller betale bruddgebyr og bruke onecall isteden.

http://www.vg.no/dinepenger/artikkel.php?artid=543752

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav jarngrimr » tir 09.06.2009 16:46

Er det ikke på tide å inkludere Chess i disse oversiktene snart? :)
medlem i 194 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav myrlas » man 15.06.2009 12:17

Telenor kutter prisene på 3G nå,

Jeg har ikke snøring på hva dette vil innebære inkl bruddgebyr.

http://www.dinside.no/816040/naa-dumpes-iphone-prisene

Update:
Svar fra Telenor:
Vi selger den nå for 1 kr med surfprat xl. Her vil bruddgebyr komme på kr 4800. porto på telefonen vil være 85 kr, så tot beløpet vil komme på 4886 kr på telefon, da får du den også låst opp for å bruke med annen operatør.
medlem i 200 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav RogerT » tor 18.06.2009 18:47

Fant denne artikkelen i VG.no nå, her er regnestykket som viser hvor mye du får for din gamle iPhone 3G og hvor mye det koster å fri deg fra abonnementet: http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=576107

Håper ikke denne linken bryter med ipod1.no sine retningslinjer.. :bitchin:

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav Bri » ons 24.06.2009 19:12

Når jeg nå brøt bindingstiden til iTalk small abo (11.06) , legger Netcom på en måneds abonement (399 kr) selv om jeg via ordinær faktura har forskuddsbetalt abo frem tom 20.06. Dette mener jeg er å ta seg dobbelt betalt for oppsigelsesmåned.

At de roter noe inni H*** med andre ting, som å føre bruddgebyr 2 ganger på faktura, opplyse meg om forskjellige datoer for når i måneden bruddgebyret reduseres og forskjellige priser alt etter hvem man snakker med, viser at Netcom er en rotete og sleip bedrift.

Kundebehandlere sier de bare kan beklage og at de ikke kan gjøre noe, (bortsett fra å rette opp i det dobble bruddgebyret, noe som er en selvfølge at de må gjøre) som om det skulle gjøre meg som kunde fornøyd.

Pass også på dataprisen hvis du har et gammelt abo. Jeg husker Netcom var ute sist høst og skrøt av at nå var maksprisen på datatrafikk 20kr/dag for alle abo. Det stemte bare i forhold til nye abonement. Gamle, som ikke Netcom solgte lenger, var fremdeles aktiv med helt andre priser på datatrafikk.

Er det andre som har lignende erfaring med bruddgebyrer her?

Netcom fases nå ut her i huset.
medlem i 222 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav ChrZZ » tir 28.07.2009 13:09

Ja, da får dere Excel-"guruer" oppdatere arkene deres, og få smelt inn de nye prisene som er ute! :D

Go go go!
medlem i 205 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav andbjo » tir 28.07.2009 16:01

Har allerede postet dette i en annen tråd, men kan jo legge det her også.
Jeg har lastet opp noen excel ark jeg kokte sammen kjapt på de abonnementene som ligger på forsiden. Mulig de inneholder feil, og ville satt pris på om dere varslet meg om dere fant noen.

Telenor: http://www.megaupload.com/?d=IAMKJGRS

Netcom: http://www.megaupload.com/?d=A4ZEZS2N
medlem i 183 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav SimonChen » tir 28.07.2009 18:08


Det står "iPhone 3GS 8GB". Det er vell en skrivefeil der det er ment å stå 16GB? :-)

Brukerens avatar
medlem i 179 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav ivan_danko » tir 28.07.2009 20:19



Prisene på både 16 og 32 GB er feil med FriHet, FriPrat og SuperPluss på denne oversikten.

Det hadde forøvrig vært bedre om du hadde lagret det som bilde, og lastet opp til f.eks. bildr.no, for det var en tidkrevende operasjon å gå gjennom for å kunne laste ned et enkelt lite Excel-skjema via megaupload.
medlem i 185 måneder
 

Re: Pris på iPhone med bruddgebyr

Innleggav andbjo » tir 28.07.2009 22:31

det skal nok være 16 ja.
hva er feil med prisene til FriHet, FriPrat og Superpluss?
medlem i 183 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]