av Bri » ons 24.06.2009 19:12
Når jeg nå brøt bindingstiden til iTalk small abo (11.06) , legger Netcom på en måneds abonement (399 kr) selv om jeg via ordinær faktura har forskuddsbetalt abo frem tom 20.06. Dette mener jeg er å ta seg dobbelt betalt for oppsigelsesmåned.
At de roter noe inni H*** med andre ting, som å føre bruddgebyr 2 ganger på faktura, opplyse meg om forskjellige datoer for når i måneden bruddgebyret reduseres og forskjellige priser alt etter hvem man snakker med, viser at Netcom er en rotete og sleip bedrift.
Kundebehandlere sier de bare kan beklage og at de ikke kan gjøre noe, (bortsett fra å rette opp i det dobble bruddgebyret, noe som er en selvfølge at de må gjøre) som om det skulle gjøre meg som kunde fornøyd.
Pass også på dataprisen hvis du har et gammelt abo. Jeg husker Netcom var ute sist høst og skrøt av at nå var maksprisen på datatrafikk 20kr/dag for alle abo. Det stemte bare i forhold til nye abonement. Gamle, som ikke Netcom solgte lenger, var fremdeles aktiv med helt andre priser på datatrafikk.
Er det andre som har lignende erfaring med bruddgebyrer her?
Netcom fases nå ut her i huset.