Nike+

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Nike+

Innleggav Heddarl » ons 19.03.2008 14:19

Jeg har mange krav til joggesko og har desperat prøvd å få tak i de jeg vil ha. Det viser seg at ingen i Bergen har dem, så da går jeg videre til internettshopping. Forløpig har jeg ikke funnet noen og nikestore.no er visst lagt ned eller noe, kommer ikke innpå:S?

Så hvis noen vet hvor jeg kan få ta i:
Svarte/mørke (noen som tåler å bli litt svart hvertfall) nike+ sko med pronasjon?
Hjelp meg:)
medlem i 193 måneder
 

Re: Nike+

Innleggav csharp » ons 19.03.2008 17:46

Jeg kjøpte nettopp Nike+ sko her:
http://www.dickssportinggoods.com/home/index.jsp
medlem i 213 måneder
 

Re: Nike+

Innleggav Gundrosen » ons 19.03.2008 18:23

Må bare nevne at Nike+ ikke fungerer med iphone...

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: Nike+

Innleggav Heddarl » ons 19.03.2008 21:10

Stemmer, det hadde jeg glemt! Argh! Man kan vel ikke få både i pose å sekk.. Hmm..
men da må jeg ta et valg, har snakket med venninnen min i england og hun kan ta de med
8g=2755kr og 16g=3360kr

Er dette bra pris? Hva bør jeg velge?
medlem i 193 måneder
 

Re: Nike+

Innleggav johnarnejohnarne » ons 19.03.2008 22:07

hei, -MÅ du absolutt ha Nike+ -skoene? Har tidligere slitt litt med beinhinnebetennelse og har en liten anelse overpronasjon og er ganske kresen på hvilke sko jeg trener med. Prøver å unngå asfalt så langt det går, men noe asfltløping blir det alltids.

Anyway: for tiden bruker jeg Nike+ med mine Mizuno Wave-sko, og det går helt knirkefritt, du bare lager et lite snitt i "tungen" på skoen (den som ligger under skolissene, over vrista", legger inn sensoren, og syr fint ijenn. Dette er det andre skoparet jeg bruker den samme sensoren i. Jeg vasket også det forrige paret et par ganger (håndvask) med sensoren i, og hadde ingen problemer med det.

Om du er kresen og vil ta vare på føttene dine ville jeg vurdert dette alternativet, -da slipper du å lase deg til en spesifikk Nike-type sko, ikke alle har føtter som passer til Nike-sko, og uansett får du et mye bredere utvalg
:)
medlem i 212 måneder
 

Re: Nike+

Innleggav Heddarl » ons 19.03.2008 23:12

Tusen takk for svar;D
Men vil jo likevel bruke nike+ og den funker jo ikke med iphone, så det er mitt nye problem.. Men lurer på en ting, søsteren min har ipod (vi bor sammen) og hun ville sikkert vært interesert i at jeg kjøper nike+ til henne, mot at jeg får bruke hennes ipod på joggetur. Men kan man bruke to nike+ på en ipod nano?
medlem i 193 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron