Kjøpe ny iPhone. Når, hvor, hvem?

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Kjøpe ny iPhone. Når, hvor, hvem?

Innleggav Trulsdd » man 17.03.2008 18:21

Hei!

Etter anskaffelse av ded siste CD'ene som virker interesante i neste fremtid er tiden inne for å spare rubbel og bit for iPhone.

Jeg har en onkel som reiser litt frem og tilbake og som kan kjøpe en til meg, men først har jeg noen spørsmål.


1. Er det lurt å kjøpe av meg nå, eller vente til 2.0 kommer?

2. Vil det evt. være hardware opdatering i 2.0, eller bare firmware?

3. Jeg har en del musikk som skal inn, men ikke fullt så mange filmer. Er det vits å kjøpe 16 gb selv om prisforskjellen ikke er den største?

4. Tåler den litt juling? Skater en del, og det hender jeg går på trynet, det samme med snowboard. Og så har jeg ikke så utrolig god kontroll på bena generelt, vil den tåle dette? xD

5. Hvor mye tar der her på forumet for å "fikse" den til bruk i Norge?

6. Hvor lang tid vil det ta før 2.0 hacken kommer om den da kommer i næmeste fremtid?!


På forhånd; tusen takk.
medlem i 196 måneder
 

Re: Kjøpe ny iPhone. Når, hvor, hvem?

Innleggav sindrejibb » man 17.03.2008 18:26

1. Du kan like så godt kjøpe nå, 2.0 er kun en softwareoppgradering og du kan oppgradere til den når den kommer (og når den er hacket selvfølgelig).

2. Det vet man ikke.

3. Om du kjøper 8 eller 16 GB er vel egentlig opp til deg og ditt behov. Jeg kjøper 16 når jeg først er i gang :)

5. Har hørt en 2-300 kr. Men dette er så sinnsykt enkelt å gjøre selv at det er egentlig ikke noe å tenke på engang.

6. 2.0 HACKEN vet jo ingen. Når 2.0 har kommet ut begynner folk å prøve å hacke den med en gang. Hacken kommer vel da ut når de har funnet ut hvordan de skal klare det.

Shoot me if i'm wrong!
medlem i 193 måneder
 

Re: Kjøpe ny iPhone. Når, hvor, hvem?

Innleggav Trulsdd » man 17.03.2008 18:29

Hjertelig takk. Mamma lar meg ta i fra konfimasjonspengene, så jeg slipper å tenke på penger :D

Når man setter opp iPhone, så trenger man ikke reg. før man følger den flotte guiden?
medlem i 196 måneder
 

Re: Kjøpe ny iPhone. Når, hvor, hvem?

Innleggav sindrejibb » man 17.03.2008 18:36

Nei. I stedet for å aktivere AT&T-abonnementet i iTunes hacker du telefonen med ziPhone eller iPlus, så kan du bruke telefonen uten å ha inngått noen som helst avtale med AT&T.
medlem i 193 måneder
 

Re: Kjøpe ny iPhone. Når, hvor, hvem?

Innleggav Trulsdd » tir 18.03.2008 12:00

Trulsdd skrev:4. Tåler den litt juling? Skater en del, og det hender jeg går på trynet, det samme med snowboard. Og så har jeg ikke så utrolig god kontroll på bena generelt, vil den tåle dette? xD

...
medlem i 196 måneder
 

Re: Kjøpe ny iPhone. Når, hvor, hvem?

Innleggav TheRealChristoffer » tir 18.03.2008 12:19

den tåler en del og kommer helt ann på hvordan man lander. skjermen er av glass så den kan knuses

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 



Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron