Refund på Paypal

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Refund på Paypal

Innleggav anishr » ons 12.03.2008 0:19

Fant ingen andre tråder om dette, så prøver å stille spørsmålet her å håper på å få hjelp.

Jeg kjøpte en iphone på ebay her om dagen, betalte for den via paypal. Fikk så mail av selger at han ikke kunne sende telefonen til meg siden jeg ikke hadde "paypal vertifisert" adresse, han ville også returnere hele beløpet tilbake pga dette.

Fikk to min senere en melding fra paypal om at beløpet var refundert, når jeg går inn på Paypal står det "refunded".

Men nå kommer problemet:

Inne på paypal kontoen min står det bare "0" på norske kroner og amerikanske dollar. Skulle ikke refunderte beløpet gått rett inn der? Slik at jeg kunne overført det tilbake til kontoen min? Eller går det direkte inn på konto?

Det har gått to dager nå og jeg har ikke sett noe til beløpet hverken på konto eller paypal siden, selv om det står "refund" innpå paypal sida.

Noen som har erfaring med dette?

Hadde vært veldig takknemlig for tilbakemeldinger som kan hjelpe.
medlem i 194 måneder
 

Re: Refund på Paypal

Innleggav Thamun » ons 12.03.2008 8:26

Fikk og refund fra Paypal en gang. Synes på huske at det kom rett inn på kontoen min som bankkortet mitt er knyttet opp mot. Når jeg betalte med PP så hadde jeg ikke overført til PP kontoen min først, det ble trukket rett fra kortet/kontoen min. Tror nok ikke du trenger å bekymre deg, for PP er VELDIG seriøse. Det tar nok bare litt tid å overføre pengene fra amerikansk til norsk bank.

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: Refund på Paypal

Innleggav Dorkfish » ons 12.03.2008 9:36

For meg tok det 5-6 dager før pengene kom tilbake.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: Refund på Paypal

Innleggav anishr » ons 12.03.2008 15:49

tusen takk for svar. Da krysser jeg fingra å håper det er på kontoen min om noen dager
medlem i 194 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]