iphone fra philippine?

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

iphone fra philippine?

Innleggav mr.iphone » tor 06.03.2008 0:14

yoyoyo :-) skal til det varme lande philippine i sommer :-) så tenkte jeg at jeg skulle kjøpe denne iphonen da... Noen som har peil på hva 8gb unlocked 1.1.2 kan komme på der?
Ps: husk på at dere kan kjøpe den av meg når jeg kommer hjem ;)
medlem i 193 måneder
 

Re: iphone fra philippine?

Innleggav iTouch » tor 06.03.2008 0:21

Når fikk philippine iPhone?

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Re: iphone fra philippine?

Innleggav expertn » tor 06.03.2008 0:25

Når mange av de ansatte på fabrikkene i kina stjeler iphones som juling og distribuerer de rundt om kring i hele asia? iPhones er jo til salgs i mange butikker der borte faktisk.. ekte og vel og merke
medlem i 210 måneder
 

Re: iphone fra philippine?

Innleggav Zee » tor 06.03.2008 0:30

Du får kjøpt det meste av elektronikk i Philly selv om det ikke er lansert. Kjenner en del som har kjøpt derifra "under disken". Også noen som har det utstilt. Men mobiltlf, pc osv... er ikke mye billigere sammenlignet med norske priser. IPhone kommer på rundt 3000NOK hvis du er lokal og forvent mer hvis dem skjønner at du er turist ;)
medlem i 200 måneder
 

Re: iphone fra philippine?

Innleggav McLaffen » tor 06.03.2008 2:11

Tror det er noen som selger iPhone i dette forumet http://www.philmug.ph Her vil du muligens finne noe om hva telefonene selges for i Filippinene. Kom meg ikke inn på dette forumet når jeg postet dette så jeg fikk ikke sjekket selv men jeg mener på at de selges der nede for omlag 30-35000 peso

God tur :)

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]