iPhone, første touch

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

iPhone, første touch

Innleggav hbst » tir 19.02.2008 22:15

Hei eksperter der ute, opplys en amatør:
Jeg har en søster og en svoger som skal en tur til USA. Jeg har tenkt på å be dem ta med en iPhone eller to tilbake til meg.
1. Hvilke spesifikasjoner/betegnelse har den nyeste modellen (som jeg har tenkt å "bestille").
2. Jeg har forstått det slik at det ikke bare er å sette inn SIM-kortet mitt og så ringe rundt. Hva må jeg gjøre før jeg er i gang ?
3. Kan norsk alfabet takles ?
ð
medlem i 221 måneder
 

Re: iPhone, første touch

Innleggav themsa » tir 19.02.2008 22:20

Hvis du søker litt i forumet får du raskt se at alle dine spørsmål er besvart tidligere her på forumet.
medlem i 194 måneder
 

Re: iPhone, første touch

Innleggav Mr Mac » tir 19.02.2008 22:23

Les her:
viewtopic.php?t=189570
Der er en guide som gjør det mulig å bruke iPhone i Norge.

Brukerens avatar
medlem i 220 måneder
 

Re: iPhone, første touch

Innleggav Henrik Christiansen » tir 19.02.2008 22:26

Dette forumet har en veldig fin søkefunksjon, og neste gang foreslår jeg at du bruker den.

Til spørsmålene dine;
De nye iPhonene har akkurat de samme spesifikasjonene som de gamle, men de har opptil 16GB lagringskapasitet. Eneste forskjellen mellom denne og de gamle er firmwaren den kommer med fra butikken.

For å ringe med iPhone og bruke ditt eget simkort må du unlocke den. Du kommer til å få en iPhone med 1.1.3, og enkleste måten er å bruke ZiPhone. Guide til dette finner du her på Mac1; viewtopic.php?t=189570

Norsk alfabet på iPhone går helt fint. Du kan enten holde inne a for å, o for ø etc, eller du kan legge inn et fullnorskt tastatur og ordbok, samt norske menyer. Guide til dette finner du i bunnen av ZiPhone-guiden.

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]